Inlägg från: Lotus88 |Visa alla inlägg
  • Lotus88

Julklappstips till Svärföräldrarna, snälla!?

Hej!
    Jag visste inte riktigt var jag skulle lägga den här tråden men jag skulle verkligen uppskatta tips på julklappar till svärföräldrarna! Dom har massa ljuslyktor och prydnadssaker och sådant (precis som alla i 50-årsåldern). Svårt att köpa något till folk som redan har allt de behöver känns det som! Någon som har något bra tips som inte ruinerar en?

• Svar på tråden Julklappstips till Svärföräldrarna, snälla!?
  • Lotus88

Sanne84: Sällskapsspel har dom flera (ett som dom fick förra julen bland annat men har aldrig spelat det) så det känns inte som att dom skulle ha nytta av det :(

Heleri: Jo det kanske skulle vara uppskattat. Dom har inte gått på bio på några år.. Vet inte om det är för dom inte tycker om bio eller för att det bara inte blivit av.. Får diskutera det med killen sen.

Turpis: Jag ska kolla in sidan!

*har köpt en stekpanna men skulle vara roligt att ge något mer :)

• Lotus88

Dom behöer en stekpanna alltså ;) Men i detta förhållandet måste jag tänka för sambon också vad det gäller sånt här så något mer vill Vi som sagt köpa :P

• Lotus88

Ja det var det Sidan finns inte på svenska?

• Lotus88

Tack så mkt Mia 72! Tidningsprenumeration var det bästa, iaf till svärfar :P Dom har en Sodastreamer ;) Men det var kanontips, så tack!

Lilla Prussiluskan: Om man ändå hade några barn så vore det ju inte så svårt Men tack för de andra tipsen :)

Svar på tråden Julklappstips till Svärföräldrarna, snälla!?