Anonym (Orolig) skrev 2008-11-29 12:41:13 följande:
Detta känns oerhört pinsamt för både mig och min sambo, det är nämligen så att han nu 2 ggr på väldigt kort tid kissat ner hela sängen på natten!
Han säger att han haft en väldigt livlig dröm och att det är därför han kissat. Jag tror inte på den teorin! Vad kan ligga bakom detta?
Han har varit väldigt stressad under en lång tid just nu, har även blivit väldigt lätt irriterad här hemma, undrar om det kan ha nån del i det hela?
Jag blir själv väldigt arg och lessen att behöva kliva upp mitt i natten för att tvätta både täcke och lakan, samt nästa dag tvätta en madrass! Men vågar ju inte säga nåt då detta är lika svårt för honom.
Har ni några ideér? Förståss borde han boka tid till doktor som kan undersöka detta närmare... 
Alltså... Jag ifrågasätter eller hånar inte att han kissar i sängen. Det finns det flera vuxna som gör, både män och kvinnor, det kan hända den bäste. MEN VAD ÄR DET FÖR J--LA OSKICK ATT HAN INTE SJÄLV TVÄTTAR RENT EFTER SIG !!! ??? HAR HAN KISSAT PÅ SIG SÅ ÄR DET OCKSÅ HAN SOM SKA GÖRA RENT EFTER SIG !!!???? OCH SÅ IFRÅGASÄTTER JAG DIG SOM SKRIVER DETTA: VARFÖR I H-----E GÖR DU RENT EFTER HONOM FÖR!!!??? DET ÄR VÄL BARA FÖR DIG ATT DUSCHA AV DIG OM DU FÅTT HANS URIN PÅ DIG, GÅ OCH LÄGGA DIG I EN SOFFA ELLER NÅT! Så otroligt svagt av dig att du inte vågar säga att du är arg och ledsen över situationen!!! Klart det är svårt för honom men du måste väl för f-n kunna säga till honom. ALLTSÅ DET ÄR JU NÅT ALLVARLIGT FEL PÅ ER BÅDA !!! INTE DET ATT HAN KISSAR I SÄNGEN UTAN VAD NI GÖR OCH INTE GÖR NÄR OLYCKAN HAR HÄNT! OCH VAD F-N GÖR HAN MEDAN DU TVÄTTAR!