Vuxen sängvätning
Förstår om det blir jobbigt att tvätta täcken, lakan och dessutom madrassen. Men lägg dit ett kissskydd så slipper du krångla på med madrassen. Den är ju så otymplig.
Förstår om det blir jobbigt att tvätta täcken, lakan och dessutom madrassen. Men lägg dit ett kissskydd så slipper du krångla på med madrassen. Den är ju så otymplig.
Hej
Hur luktar urinen? Hur dricker ha npå dagen?. Tömmer han urinblåsan innan han går och lägger sig. Se till att han inte dricker innan efter en viss tid. Viktigt att tömma urinblåsan ett par gånger under dagen. Prova men Tranbär dricka finns att köpa på affärern ett tag också se hur det går. Min man drack detta i två veckor. Han hade en sten i njuren men den var borta efter tranbärsdrickan. lycka till
Alltså, jag har full förståelse för att det är pinsamt för både er tjejer och för era män när de kissar på sig i sömnen. Men om jag hade gjort det hade jag verkligen propsat på att gå och tvätta sängkläderna och köpa madrassskydd om det hände upprepade gånger. Inte hade jag låtit min respektive vars säng jag kissat ner städa upp efter mig. Jag tycker det låter som att ni curlar era män något alldeles vansinnigt allvarligt talat. Och ska ni behöva tjata på dem för att de ska söka hjälp för sina besvär?!?
Är det vuxna män ni lever med eller är det små barn? jag får oxå gå upp på nätterna och tvätta sängkläder och byta madrassskydd men då är det barn på 2 respektive 1 år. Aldrig hade jag gjort det efter min karl. Själklart ska de avhjälpa sina problem och ta ansvar för dem! Och självklart ska man stötta sin partner men inte curla!
Jag har varit sängvätare slurade dock förflera år sen men att boka en tid till familjeläkaren är att rekomendera jag fick själv medicin.Det va många å som jag Inte vågade sova borta pga at jag kund kissa på mej.Hände en gång när jag sov hos min kille.När jag blir stressad kan jag dock vara på väg att kissa men kommr upp sisa sekunden.Det är säket jätte obehaglit för din man. Och jobbigt för dej åxå.Hoppas det löser sig
Anonym skrev 2008-11-30 21:34:36 följande: