Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

Vuxen sängvätning

Detta känns oerhört pinsamt för både mig och min sambo, det är nämligen så att han nu 2 ggr på väldigt kort tid kissat ner hela sängen på natten! Han säger att han haft en väldigt livlig dröm och att det är därför han kissat. Jag tror inte på den teorin! Vad kan ligga bakom detta?

Han har varit väldigt stressad under en lång tid just nu, har även blivit väldigt lätt irriterad här hemma, undrar om det kan ha nån del i det hela?

Jag blir själv väldigt arg och lessen att behöva kliva upp mitt i natten för att tvätta både täcke och lakan, samt nästa dag tvätta en madrass! Men vågar ju inte säga nåt då detta är lika svårt för honom.

Har ni några ideér? Förståss borde han boka tid till doktor som kan undersöka detta närmare... Gråter

• Svar på tråden Vuxen sängvätning
  • Anonym (Orolig)

Tack för ditt svar! Hoppas det är något så enkelt som urinvägsinfektion! Ska ha honom att beställa tid!

• Anonym (Orolig)

Hej igen! Hände NÄSTAN inatt igen.. Han vaknade precis då det var på väg, han drömde att han var på toa också! Åkte och handlade plastad frotté idag så nu är iaf madrassen säkrad!

Jaa det är ju verkligen avtändande med det är ju inte frivilligt, tycker så synd om honom... Ska ha honom att ringa doktorn imorgon, det måste ju finnas en lösning! Men skönt iaf att vi inte är ensamma om detta problem!

• Anonym (Orolig)

Ja samma här, han ska ju upp i jobbet och jag är hemma, då kan jag lika bra ta det! Det är ju inte så att han inte vill göra det! utan jag som säger det är OK! Man ser ju hur han skäms och blir jätte ledsen & arg på sig själv... Han har ringt sin pappa idag som är läkare, han säger det kan bero på nåt hormon som ska säga till att man inte ska kissa när man sover.. Kan bli krånel med sånt om man är jätte stressad! Så det ska finnas en nässpray man kan använda! Hoppas att den funkar då han väl får den...

Svar på tråden Vuxen sängvätning