• Lilla Prussiluskan

Varför är det så många som rakar sig i duschen i badhuset- det är vidrigt!!!

Jag fattar inte det!

Vi går på babysim och både bebisen och storebror byter om med mig, i tjejernas omklädningsrum.

Varje gång vi duschar så står det någon tjej och rakar sig. Det är så himla äckligt!!

Varför!? Varför kan man inte raka sig hemma!? Raka sig är ju också en privatsak!?

Usch, verkligen vidrigt och hänsynslöst beteende.

• Svar på tråden Varför är det så många som rakar sig i duschen i badhuset- det är vidrigt!!!
  • Viewsonic

Usch, nä man rakar sig hemma...

• Pormoicheia

Har haft turen att slippa kvinnor/tjejer som rakar sig på badhuset.

Håller med dig om att själva rakningen faktiskt är något man kan sköta hemma.

It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Petra72

Äckligt! Det är som dom som sitter i bastun och torrborstar sig. Uäääk, kräääks!

Jag tror banne mig inte ens att det är tillåtet! Eller kan det vara det?

• Em00

torrborstar?

Petra72 skrev 2008-11-30 16:47:57 följande:
    Äckligt! Det är som dom som sitter i bastun och torrborstar sig. Uäääk, kräääks!Jag tror banne mig inte ens att det är tillåtet! Eller kan det vara det?
  • Lilla Prussiluskan

Har ni aldrig sett det?

• ludenben

men fy, gör folk det?? jag är glad att jag aldrig besöker badhuset...

• LaFontaine

Första och enda gången jag duschade på gymmet möttes jag av en kvinna som skrevade och rakade underlivet i duschen. Det var så vidrigt att jag efter det aldrig mer duschade på gymmet. Numera tränar jag bara hemifrån. Här finns inga äcklon som inte har nån aning om sociala koder

• Airlee
    ludenben skrev 2008-11-30 16:55:07 följande:
     men fy, gör folk det?? jag är glad att jag aldrig besöker badhuset...
    Samma här!
Svar på tråden Varför är det så många som rakar sig i duschen i badhuset- det är vidrigt!!!