tips på romantisk middag för 2??!!
Jag och min man ska ha en romantisk middag...Och jag undrar om ni har nå förslag på lite finare lyxigare mat...En förrätt en varmrätt och en efterrätt...Och gärna tips på vin till maten....
Jag och min man ska ha en romantisk middag...Och jag undrar om ni har nå förslag på lite finare lyxigare mat...En förrätt en varmrätt och en efterrätt...Och gärna tips på vin till maten....
jag hittade ett resept på citronsorbet i bubbeldricka som jag funderar på om jag ska göra....Oxfilé låter juh riktigt gott..Vad har ni till?Hur gör man plankstek?Den ska väl göras på en träbräda eller?
ok,det låter gott:)Tack för tipset...Har nog aldrig hört talas om vinet du skrev om...
är det vita viner?
Jag har svårt för röda viner...Men vet att det sägs va godast till kötträtter...Men om du har nån koll på vitt vin som fungerar till så får du gärna dela med dig:)
vart köper jag plankorna då?
dem hade inga plankor på Ica Maxi...Som tur va hade grannen som jag fick låna:)Men det fick bli fläskfilé ist för oxfilé...Den kostade 270 kr för 600 gram...Jag tyckte det va lite mycke.....