Tinkerbel skrev 2009-01-29 16:50:56 följande:
chicago1 skrev 2009-01-28 23:22:45 följande: Vad snyggt det blev vitt! Tänk vad mycket en skvätt vitfärg kan göra för ett skåp!
Ja precis å det kommer bli ännubättre då jag har fått lite ljus i den.
Saga74 skrev 2009-01-29 17:08:16 följande:
Go kväll!Tittar in och hostar & harklar, min tur att vara sjuk "på riktigt"!Det där med vax, jag har hört från säkra källor att man vaxar med stearin där man vill ha det slitna, målar över och sen slipar för att få en gammaldax känsla
johanna-vintage.blogspot.com/Kaktus76. GRATTIS!Häxan: Skönt att ni måt bättre (eller har jag fått det om bakfoten)Chicago: Starta en bilkyrkogård kanske Mettan69: Vilken härlig plan! Det är alla positiva tankar som ger kraft Ha en underbar helg ... ska krypa ner i soffan
Hoppas du kryar på dig snart, här har vi en lidrig variant av magsjuka yngsta hade igår spydde typ två gånger min mellersta har gjort det en gång idag, Så man vet ju inte riktigt om det är magsjuka men man håller sig hemma ändå.
Ja en bilkyrkogård eller skrot ser det ju ut som men det är min manspernsion som står där ute för det kan bli en del av det hihi. Så enligt honom kan jag bli lyxpensionär men jag vet inte jag hahah