-
nej det förstår jag, men så läge jag låter han hållas låterhan mig hållas med mina tokiga inredningsdrömar så det är en vin vin situationHannnas skrev 2009-01-29 18:16:26 följande:chicago... haha kan inte mer än småle åt din mans hobby o än mer åt hans resedröm ahaaa... ingen som har bilder på vaxade möbler? gärna närbilder på hur det blir irl? -
Vi ska dra till buspalatset i dag sen när gubben kommer hem ska vi hänga upp mitt nu färdigmåla lilla vitrinskåp och borra ett håll i det stora så vi får in lyse i det har blilder på hur det såg ut innan det är klart på min blogg, ska lägga in bilder på det färdiga resultatet sen på bloggen.Saga74 skrev 2009-01-30 07:11:44 följande:Häxan: Vilka roliga överraskningar i zink *klappar händerna av förtjusning*Ingen aning jag heller med falu röd färg ... vet bara att vi precis MÅLAT våra utehus med det Chicago: Ja man ska låta männen hållas för att få som man själv vill *smart lösning*Iaf här sitter jag igen! Är så uttråkad, det finns mängder med borden och måsten men jag ignorerar dom alla !!! Vad gör ni idag?! -
han har en plan för varje skrot bil som vi har sen alla reservdelar är bra att ha, och jo han använder reservdelarna för det byts ut och fylls på och nån gång i mellanåt men inte ofta kan det se riktigt fint ut där uppe för då är det inte mycket skrotMettan69 skrev 2009-01-30 08:21:39 följande:Idag så blir det inte lugn och ro i soffan som en vanlig fredag. Mellanpojken skall på disco med en kompis som sen skall sova över här. Så iväg med dem vid halv sju och sen hämta dem vid tio. Får väl vara tacksam att det slutar så tidigt i alla fall.Sen så skall vi på innebandytunering på lördag. Samling kl 08,00. Det enda tråkiga med det är väntetiderna. Han har match kl 9,30 kl 12,50 och kl 14,30.På söndag så har han fotbollsträning kl 08,30 så denna helgen får jag ingen sovmorgon. Chicago1: Karlar och deras drömmar. Måste bara fråga om han använder all skrot aktivt eller om mycket bara ligger år efter år. Men du är smart som låter han hålla på med sin passion så du kan fritt hålla på med din. Saga74. Och så var det alltså din tur. inte kul. Håller tummarna för att det skall går över fort även för dig. Mycket vila i helgen med uppassning från resten av familjen är ett krav härifrån FL. Meddela din familj det. *Stirrar strängt genom cybervärlden på familjen* Häxan Hedda. Min pappa målade om deras stuga och den var SVART innan. De målade den ljus nougat och de fick måla fyra ggr innan det blev helt täckt. Efter det så syntes ingen svart färg mera. Det finns annars en färg som kallas spärrfärg. Den var jag tvungen att använda på ett innertak som vi har. Det var fullt med små svarta fläckar som trängde igenom färgen när vi målade det vitt. Och det fungerade jättebra. Ett lager räckte och fläckarna kom inte igenom igen. Men det var för inomhus. Så nyfiken jag blir på alla saker du hittat. Nu har jag ännu en anledning till att längta efter våren. För då kan du ta fina bilder från ditt nya paradis och visa oss.
Kan du skicka hit några hihiSaga74 skrev 2009-01-30 09:16:13 följande:Shit vad ni är energiska!!! Så roligt! Tänk att man blir beroende av er tjejer, helt fantastiskt Kul att få se lite bilder sen efter omvandlingar o dyl *hoppas*Vi har bakat muffins bilder finns i bloggen, välkomna! -
Ja å så får jag inkomsterna till inredning hihiMettan69 skrev 2009-01-30 11:23:50 följande:chicago1: Då är det ju int så farligt. Finns väl inget värre när skräp bara ligger och aldrig blir omhändetaget. Och bilskrot är ju inte det vackraste. Men eftersom det är rotation på det så är det ju ok. Lite lättare att acceptera skroten då skulle jag tro. -
Mettan69 skrev 2009-01-30 11:43:04 följande:Ha ha ha. Gör plats för mera skrot. Barnen behöver ingen gräsmatta att leka på. De kan gå till grannen och leka.
-
Ja så har vi kommit hem efter en vecka i fjällen, vi har haft jätte trevligt bortsätt att alla vart super förkylda, men barna blev som tur sjuk dom sista dagarna så vi han åka slalom mm men nu sitter jag dör jag sitter med lillen som har 40 i feber, känns inte så roligt att leta utlandsresa för mig och gubben då, menjag vet ju att han i och för sig är bättre efter helgen
-
Hej hopp först har jag nytt på bloggen sen är nu min å makens resa beställd vi far till teneriffa på tisdag morgon så idag ska man tvättta en del så man kan packa imorgon. Det snöar en hel del iag, hade tänkt åka skriskor men det blir nog att vara inne då lillen är feberfri men snorig så han inte blir sjuk igen tills vi ska åka
-
Ja visst är detLissAnna skrev 2009-02-08 11:22:41 följande:Men fy vad fuskit
Hihi
Men firar man femårs bröllopsdag på lördag så måste man ju få nått lite extra hehe -
LissAnna skrev 2009-02-08 12:38:28 följande:Ja, det måste man.Hoppas att ni får en härlig resa.Ja det hoppas jag med, men bara att få komma iväg bara vi två är det som är viktigaste så har vi otur med dårligt väder mm gör det ju inte så mycket, för vi ska ju bara vara vi två inte vi sex om du förstår hur mag menar.
Imorgon om jag hinner ska jag lägga ut mitt blocket fynd för dom är omålade nu så kolla min blogg i morgon hihi
-
Hejsan Nu har jag lagt in före och efter på mitt blocket fynd på min blogg så om ni vill se kan ni gå in där. Jag har även ett inlägg om ångest för det har jag just nu. Jag och min man ska ju åka iväg på solresa i en vecka, det är första gången vi ska vara ifrån barnen så länge båda två.
Men barnen ska vara med min mamma och min bror som dom känner och älskar väldigt mycket dom ska göra en del kula saker så jag vet att dom kommer ha det jätte bra dom kommer nog inte änns sakna oss så mycket då dom står min bror så nära och nu vill dom bara att vi ska åka iväg så dom får vara med morbror och mormor.
Men jag har trots den vetskapen ångest och just nu skulle jag lungt kunna stanna hemma, men det ska jag inte för jag vet jag måste släppa navelsträngen men kommer man alltid att känna så här?