Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
 o hänga upp det som fint någonstans

jag gillar enfärgat o spets som sagt, men det är ju jag det.. för mig går mönster som regel bort, iaf om man inte ska ha tyget slätt...
  jag gillar enfärgat o spets som sagt, men det är ju jag det.. för mig går mönster som regel bort, iaf om man inte ska ha tyget slätt...

Tjejen... jag håller med Häxan   men låt just mormors spetsgardiner vara
  men låt just mormors spetsgardiner vara  

låter kanon inför budgivningen! Min man fick kika på ert hus o hans första kommentar var "det där kommer gå högt" o sen blev han jättelessen när han fick höra varför det såldes, så en tanke kommer även därifrån till dig   

Lycka nu till med allt!
Jag hittade en hel hög med gamla kakformar i min baklåda som jag har satt värmeljus i igårkväll, jättemysigt   inte så innovativt kanske men fint
  inte så innovativt kanske men fint  
Varför har man inte lika mkt pengar som man har idéer o inredningslusta tro  

Kaktus... glömde en sak, måste ju fråga vart ni har köpt den fina sittbänken (med de 3 dynorna på) i hallen?? det är precis en sån vi är ute efter o min man ropade till när han såg den med   så vaaart har du hittat den
  så vaaart har du hittat den  
Tjejen... blir ju urnyfis på butiken, särskilt eftersom jag har bott i Lund tidigare  
Häxan... *avis*... jag längtar ihjäl mig till vårens loppisar... fast då får jag dra runt på en nyföding och en 20 mån så det kanske blir mest en kamp  

nope inte besökt   flyttade från Lund 04... men jag har vänner kvar där o familj i genarp så man tar väl vägen förbi i sommar iaf
  flyttade från Lund 04... men jag har vänner kvar där o familj i genarp så man tar väl vägen förbi i sommar iaf  
Vart ligger butiken?

skiljer ju iof inte så mkt
  skiljer ju iof inte så mkt

musli.... G R A T T I S till den inte alls "pyttelilla" nyheten jue   roligt! men du, du säger att ni ska bo hos dina föräldrar från sensommaren o frammåt, vad händer med huset då?
  roligt! men du, du säger att ni ska bo hos dina föräldrar från sensommaren o frammåt, vad händer med huset då?

jepp lite olika där... allt beroende på möbel... har spec.beställt färg... en stol kräver ju en annan yta än en pidestal t ex   tycker det är snyggt när det vita är lite olika men ändå passar ihop... har svårt för "gula" vita och drar mig mer åt gråvita så att säga...
  tycker det är snyggt när det vita är lite olika men ändå passar ihop... har svårt för "gula" vita och drar mig mer åt gråvita så att säga...
Häxan...