Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
 har så sjukt mkt att göra känner jag innan Ylva kommer
  har så sjukt mkt att göra känner jag innan Ylva kommer   *svett* men det är väl iof ett bra sätt att fördriva tiden till förlossningen
  *svett* men det är väl iof ett bra sätt att fördriva tiden till förlossningen   

har så sjukt mkt att göra känner jag innan Ylva kommer
  har så sjukt mkt att göra känner jag innan Ylva kommer   *svett* men det är väl iof ett bra sätt att fördriva tiden till förlossningen
  *svett* men det är väl iof ett bra sätt att fördriva tiden till förlossningen   

Saga... slipade, målartvättade, grundmålade, 1 lager antikvit, slipa o sen ett sista lager antikvit skulle det vara  

chicago... Måns började när han var lite drygt 1 år faktiskt   då 3 korta dagar/v o sen nu efter jul har han gått alla dagar i veckan men jag jobbat 75% ist
  då 3 korta dagar/v o sen nu efter jul har han gått alla dagar i veckan men jag jobbat 75% ist   men nu när jag är på HP o sen när Ylva föds så kommer han vara där 15h/v
  men nu när jag är på HP o sen när Ylva föds så kommer han vara där 15h/v   känns lite lagomt
  känns lite lagomt   han älskar dagis, springer in o pratar om sina kompisar redan när han vaknar på morgonen
  han älskar dagis, springer in o pratar om sina kompisar redan när han vaknar på morgonen   

Roligt att även din Måns trivs så bra! sånt är så viktigt   

Nu har jag strukit första lagret riktig färg över köksskivan o det blir faktiskt sjukt bra   nu ser man bara ännu mer att vi bara måååste göra om köksgolvet pronto
  nu ser man bara ännu mer att vi bara måååste göra om köksgolvet pronto   alla stolar har jag klätt om idag med
  alla stolar har jag klätt om idag med   tjohoo
  tjohoo

oki, nu ska jag tråka er med lite fler före o efter bilder   

Före http://www.familjeliv.se/hem/hannnnah/gallery/phpixew0g.jpg
Efter   http://www.familjeliv.se/hem/hannnnah/gallery/phpg9hgi8.jpg
  http://www.familjeliv.se/hem/hannnnah/gallery/phpg9hgi8.jpg
Golvet ska läggas om i sommar är det tänkt, lutat o vitoljat trägolv blir det... sen ska det upp andra väggar, ny tapet o panel... kaklet ska bort o jag tänkte faktiskt ha panel där oxå ist... men det får bli senare projekt då det blir dyrt gissar jag, vill ju ha bort den idiotiska spis/ugnen o sätta in en inbyggnadsugn ist... men det får vänta *mutter*
Saga... jag har vanligt lite grövre tyg   om jag inte är helt lost så finns det en impregneringsspray som man har på soffor bl a som gör att det blir lite avstötande... eller så får man byta tyg ofta ist
  om jag inte är helt lost så finns det en impregneringsspray som man har på soffor bl a som gör att det blir lite avstötande... eller så får man byta tyg ofta ist   vaxat skikt är ju väldans praktiskt men inte så skönt att sitta på om man inte är fullklädd... *bara en tanke*
  vaxat skikt är ju väldans praktiskt men inte så skönt att sitta på om man inte är fullklädd... *bara en tanke*

chicago... menar du att du låter maken säga sitt??   
   o HUR kan han inte hålla med dig till fullo isf
  o HUR kan han inte hålla med dig till fullo isf   galet tycker ju jag
  galet tycker ju jag  

FruHilde... ohh well done   bild krävs vet du väl
  bild krävs vet du väl  

Mettan.... lycka till med kalaset o jag förstår att du inte protesterar vilt ang kladdkakan   
   Grymt avis på dina mårbackor! ska införskaffa ett gäng här i vår tänkte jag... ang digitalisen vet jag faktiskt inte då jag aldrig frösått dem, trodde de var 2åriga o kom upp samma år man satte men nu har jag lärt mig nåt nytt
  Grymt avis på dina mårbackor! ska införskaffa ett gäng här i vår tänkte jag... ang digitalisen vet jag faktiskt inte då jag aldrig frösått dem, trodde de var 2åriga o kom upp samma år man satte men nu har jag lärt mig nåt nytt   du ska inte kolla om dina barn är bortbytingar el
  du ska inte kolla om dina barn är bortbytingar el   hihi
  hihi

Morron tjejjer
Idag är rörmokare o elektriker här... ska bli så kul sen när badrummet börjar ta lite mer form o jag ser fram emot att se hur det ser ut med den "stjärnhimmel" jag har beställt att ha ovanför karet just...
Saga... vad är det för typ av konsoller du vill ha? kikat på indiska?
Förresten, var ju någon som undrade mer om gardiner med knyt upptill som inte är svindyra... jag köpte ju på indiska förra veckan och sen såg jag i laredoutekatalogen att det finns även där http://www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=30925&productId=235167&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Kaktus... SNYGG hyllan blev! o tack för påminnelsen för där är ett område jag behöver hjälp...
Vart kan man hitta en snygg vit skohylla som är bredare än 1m och har 2 plan att lägga prylar på och dessutom med hyllplanen går hela vägen in till vägg så man slipper reta sig på att sakerna faller bakom när man slänger upp dem  

kommer inte göra Måns rum det minsta shabby utan färgglatt o roligt på ett barnsligt vis ist
  kommer inte göra Måns rum det minsta shabby utan färgglatt o roligt på ett barnsligt vis ist   så tänker jag iaf
  så tänker jag iaf   
  ja det ska iaf vara nåt som Måns blir glad av o tycker är rolig
  ja det ska iaf vara nåt som Måns blir glad av o tycker är rolig   

sen ska det upp "pynt" på de vita väggarna, alfabetet, siffror, nyckelpigor mm
  sen ska det upp "pynt" på de vita väggarna, alfabetet, siffror, nyckelpigor mm   ska köpa ett vitt ritbord men häfta fast en vaxduk i roliga färger på... det ska bli en grön ryamatta (ikea) och gardiner har jag inte löst än, heller inte belysning...
  ska köpa ett vitt ritbord men häfta fast en vaxduk i roliga färger på... det ska bli en grön ryamatta (ikea) och gardiner har jag inte löst än, heller inte belysning...   kuddhörna låter underbart! vart har du köpt dina?
  kuddhörna låter underbart! vart har du köpt dina?

men det är dig väl unt faktiskt
  men det är dig väl unt faktiskt   sånt är jätteroligt
  sånt är jätteroligt   
  ) o lyckades måla klart Ylvas vagga, den min man hade som liten
 ) o lyckades måla klart Ylvas vagga, den min man hade som liten   så nu har man börjat  boa med... nåt måste man ju göra när ungen sparkar så man fått blåmärke på utsidan av magen
  så nu har man börjat  boa med... nåt måste man ju göra när ungen sparkar så man fått blåmärke på utsidan av magen