Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9
Tyvärr så låg det inte här hemma för det var ju inte vansinningt dyrt heller. Det huset hade gärna fått stått på min tomt.
Tyvärr så låg det inte här hemma för det var ju inte vansinningt dyrt heller. Det huset hade gärna fått stått på min tomt.
ååååhhh jag som är såååå nyfiken av mig. Gillar inte att vänta
Visst är det underbart med tulpaner. Köpte förra veckan och hade tänkt köpa en växt att ha på köksbordet nu i stället men är det tulpandagen i dag så skall inte jag protestera. 
God morgon flickor.
I helgen så var det lugnt. Inredningsfronten står still just nu men den kommer nog igång snart igen. (hoppas jag)
kaktus. Sååå mysigt det låter med brasan i kylan. Verkligen en mycket hög mysfaktor. 
Saga74. Håller tummarna för dig att det gick bra på tentan. 
Vackra magnolia: Så fint din väninna i Berghem har det. harmoniskt i alla rum. Ett jättestort grattis till dig. Hoppas verkilgen det kommer att gå bra för dig men din webbutik. 
Lillsyrran: Kaninerna är ju urgulliga. Förstår att de fick följa med hem 
Chigaco: Ajjj magsår. Det låter inte roligt. Hoppas du får bukt med det fort. 
Heaven81: Här är en till som har fastnat för skjortklänningar. Även om jag inte kommit upp i ditt antal än så jobbar jag på det. Så sköna att ha på samtidigt som det ser fint ut. 
Tjejen81: Så fint det låter. Du visar väll oss sedan när den är "klar". Jag har en sådan hylla under köksskåpen och glasskålarna är kvar. Jättenöjd med den. 
Lillsyrran. Jag får alltid lägga fram allt för min make och sedan så måste det gro hos han. protester i början men får han bara lite tid på sig att vänja sig så går han med på det till slut. Han trodde inte jag var klok som vill ha stående träpanel i hela vardagsrummet men nu så är han med på det. Nu väntar vi bara på att pengar skall trilla ner över oss men fram till dess så får vi nog tyvärr vänta lite. 
Hannnnah. Har du ingen bild på spisen och dess omgivning. Lättare att ge tips då.
Hannah: Så fin både spisen och fönstret är. Eftersom platsen runt spisen inte är så jättestor så tror jag att det är viktigt att det inte är för mycket saker där. Tar dör på det fina då. Helt klart skall du ha ljus där. Några ljusstakar eller några blockljus på ett fat. En fin skål med frukt. Kommer tyvärr inte på vad du kan ha mer. Är kass på att hjälpa andra.
Se bara till att det inte blir plottrigt där. 
2timearound: så mysigt ni har det i erat sovrum. 
I dag skall jag städa toaletten när jag kommer hem. Brukar göra det varje måndag men hann inte i dag. så så roligt skall jag ha i dag.
Håller på att måla en liten griffeltavla men tre krokar vit. Den skall väl få ett lager färg i dag också. Sen så blir det nog soffan. 
Så illa jag skriver i dag då.
Hann inte städa i GÅR och en tavla MED tre krokar. 
Hannnah: Den badrumsrenoverningen kommer jag följa med glädje. Låter mycket spännande. Fina kronor. Blir jättefina vid din spis. (glöm inte visa bilder på det också)
Vackramagnolia: jag har varit inne och röstat. 
Häxan Hedda. visst är det typiskt att de är borta när du äntligen kom på den smart iden. 
Plisseplosse. Jättegullig skål.