För oss singlar!
Är också singel....lite osäkert om hur länge till bara...
Är också singel....lite osäkert om hur länge till bara...
Ja, håller med...det är riktigt skönt att veta att man inte är ensam...*LeR*
Men man har rätt att tycka synd om sig själv....har varit inne i en sådan fas själv, men nu är det snarare en njuter-av-livet-fas jag hamnat i...
Har varit singel i 4 veckor (tror jag), men sörjer inte....fast det beror nog mest på att mitt hjärta och mina känslor lämnade honom långt innan jag gjorde slut..
Men nu är jag lycklig och på språng efter ny....*LEr*
Cinzano - jo, jag har ju någon på gång, och vi ska ut på onsdag, så man får väl se då vad som händer...*LEr*
Men ½ singel är jag....och njuter i fulla drag av livet...*LeR*
Smulan80 - vi hade varit tillsammans i lite över 2 år, förlovade i ½ och sambos i nästan 1....men det funkade inte, han hjälpte aldrig till och jag höll på att slita ut mig...antar att det är därför jag mår så bra nu....
Men vi pratar fortfarande då och då med varandra...
Smulan80 - jo, det brukar oftast kännas lättare då man själv gör slut...
För mig gjorde det också riktigt ont ett tag och jag undrade om jag verkligen gjort rätt...men sen gjorde han några riktigt idiotiska saker, vilket bara hjälpte mig att inse att han inte var nåt att sörja över egentligen...
Jag jobbar nu som telefonförsäljare, och ska plugga till hösten, vet dock ännu inte till vad då jag inte vet än om jag kommit in eller inte...
Har även fått en massa nya vänner....känns riktigt kul...
Hejsan alla, nu är jag också vaken....
Hoppas ni har en bra dag idag....
Smulan80 - förstår att du känner dig arg nu...men du ska se att du kommer hitta någon du med som du förtjänar....
*kramar*