Inlägg från: The Dreamer |Visa alla inlägg
  • The Dreamer

För oss singlar!

Smulan80 - förstår hur det känns...men du ska se att med tiden kommer det kännas lite bättre...ska hålla tummarna för det...

Själv känner jag mig lite elak som inte sörjt att det tog slut mellan mig och mitt ex en enda gång, och nu 1 månad senare har jag eventuellt en ny på G...
    Men det var väl lite lättare för mig, då mina känslor för honom dog långt innan det tog slut...

• The Dreamer

har du fått veta när du ska flytta in i den?

• The Dreamer

Smulan80 - du behöver inte be om ursäkt alls kära vän....alla behöver prata av sig ibland...
    Du ska se att allt kommer bli bättre då du flyttat in i den nya lägenheten och kan börja om igen....och som du säger, få en fast punkt i livet...ska hålla tummarna för att du får den tidigare...

• The Dreamer

Godmorgon, har precis nyvaknat jag...*skrattar*

• The Dreamer

usch vad nervös jag är för ikväll....

• The Dreamer

vet inte riktigt än....men som det ser ut nu kommer vi nog bara vara ute bland folk och umgås lite allmänt....*Ler*
    Usch, är så nervös...tänk om han inte alls tycker om mig, och att jag bara missuppfattat alla signaler....har fjärilar i magen....*Ler*

• The Dreamer

Cia80 - välkommen...

• The Dreamer

Cia80 - och jag har en date ikväll.....är så grymt nervös....tänk om vi blir tillsammans? eller tänk om inte? .....åhhh...alla dessa frågor....blir snart galen....*Ler*

• The Dreamer

Tack snälla ni....*Ler*

Hoppas också det ska gå bra och att jag inte är singel länge till...*Ler*
    Vi var ut förra onsdagen också och hade riktigt kul, ångrar att jag inte "la in stöten" på honom då, men det ordnar sig ikväll...*Ler*....sen får man ta det som det kommer...*Ler*
    Dessutom är vi arbetskompisar, så vi träffas i princip dagligen....och igår när han kom fanns det nästan inga platser att sitta på (jobbar som telefonförsäljare", och när det väl fanns det så satt han ensam, så då flyttade jag på mig så han inte behövde det...*Ler*
    Och han har hela tiden gett mig små hintar om att han verkligen tycker om mig, hoppas jag inte missuppfattat dem bara....men det kommer nog visa sig ikväll det med...*Ler*

• The Dreamer

tack....*Ler*
    Kommer med uppdatering i morgon, hoppas verkligen det är som du säger...då kommer jag flyga upp bland alla rosa moln ikväll...*Ler*

Svar på tråden För oss singlar!