Inlägg från: Smulan80 |Visa alla inlägg
  • Smulan80

För oss singlar!

Som nybliven singel behöver jag känna att jag inte är ensam där ute om att vara det.
    Så jag startar en tråd för oss som är singlar här på FL. Finns ju så många trådar för de som väntar barn osv. Så nu är det dags att vi också får en tråd

Hoppas att jag inte blir ensam här bara

• Svar på tråden För oss singlar!
  • Smulan80

Jag började tro att jag var den enda singeln här! Kul att få sällskap!!

• Smulan80

Välkomna både Lajndro och The Dreamer.
    Visst är det skönt att se att man inte är ensam?!

• Smulan80

Precis!
    Lajndro: jag är inne i samma fas. Men har ju bara varit singel i 3 v. Så det kommer väl ta ett tag innan man blir riktigt glad igen.
    Det är därför jag behöver få kontakt med andra singlar. Orkar inte med alla lyckliga par.

• Smulan80

Tyvärr var det han som gjorde slut med mig. så därför känns det ju riktigt tungt. Men jag måste börja se framåt igen. Annars kommer jag gå under.
    Lajndro: har du nån kontakt med pappan?
    The dreamer och Lajndro: hur länge hade ni varit tillsammans?

• Smulan80

Lajndro: vad jobbigt. Men som du säger, det är ju han som går miste av något underbart!

The Dreamer: Vad skönt att du kan gå vidare! är väl iochförsig lättare om det är en själv som gör slut.

Jag kan väl känna att det var rätt beslut att göra slut. men det gör f-n så ont ändå.

• Smulan80

Cinzano: Min hittade en ny direkt!! Känns som om vårt förhållande inte betydde nåt. men det säger han att det gjorde. Det gör riktigt ont!!
    Jag skulle också vilja ha en ny, men är inte redo just nu. Måste nog få ordning på mitt liv först. Har du varit singel länge?

• Smulan80

ja, det går verkligen upp och ner hela tiden. Jag vill inte heller ha tillbaka honom. men man kan ju ändå inte släppa att han inte finns hos mig mer...

Nåja, vad gör ni annars på fritiden då? Själv har jag hittat tillbaka till mina vänner igen. Så det känns riktigt bra!

• Smulan80

Själv jobbar jag som it-tekniker. trivs väl sådär.. men det duger just nu.
    Just nu bor jag hos mina föräldrar för jag vill inte bo i huset som vi precis köpt. Men den 1/9 får jag en alldelles egen lägenhet!!

Lajndro: jobbigt att de inte ser dig som singel.

• Smulan80

Hej tjejer! Hur är det med er idag?
    Hoppas att fler ska hitta hit. Några fler singlar måste det väl finnas här

Svar på tråden För oss singlar!