Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

För oss singlar!

Det jag saknar mest med att vara singel e att inte ha nån att ha en mysig filmkväll med
    visst barnen men det ju inte samma sak men i bland e det mysigare :)

ville bara säga det

• daddy XL

Lilla J
    Tack tack ska ni ha!! Lycka till ni oxå såklart! Hoppas att era män dyker upp snart!
    (kvinnor) :D

o mjuckis jo det efter också förstås :)

• daddy XL

vicki gör som dom andra verkar gör :( ladda ner den ,o smilla det där sista e väl lite väl kanske :)

• daddy XL

jo den kan man ju se på bio ,jag sa inte att han va ful ;) , men såg ju inte den för att se honom bara ,jag har projektor numera så det är ju nästan bio men lite ensamt iblaand bara när alla jobbar på vardagarna o barnen sover ju.
    Tänkte titta på "A lot like love" nu när man har städat undan o ätit lite o tittat klart på kevin hill :)

• daddy XL

Jo som tur e så har jag både min mamma o mina bröder i närheten som har hjälpt till mycket sedan jag blev ensamstående o det e jätte skönt.
    jag har både vart ute o festat o umgåtts med kompisar ensam några timmar då och då.

• daddy XL

Mamman e fortfarande sjukskriven o mår inte så bra tyvärr o tar barnen när hon känner att hon klarar det

• daddy XL

Skulle till bad huset i stan i dag men mammas planer går åt skogen som vanligt så blir senare än planerat för hon skulle tagit den yngsta kl 12 o nu e kl 11 o har inte kommit från uppsala ännu för hennes tåg va inställt, men hoppas det bli bra ändå o på lördag kanske jag blir barnledig så vi får se vad som händer då finns lite olika alternativ b.l.a fiska,festa,myskväll bio o lite annat så det blir nog kul :)

Svar på tråden För oss singlar!