För oss singlar!
Ja kanske ska på en riktigt stor kräft skiva i kväll men vi får se hur det blir
Ja kanske ska på en riktigt stor kräft skiva i kväll men vi får se hur det blir
vad jag vet så brukar det inte vara grabbarna som suger :) näe men allvar alla grabbar kan ju inte var lika "sugiga" :D
Hmm trodde att tjejerna också skulle rymma när man berätta att man va 2 barns pappa o just nu tar hand om båda ,men det verkar inte så :) brukar bli roligt samtals ämne.
mm verkar så jag har ju haft lite mer än span men verkar inte så seriöst vi har lite kul o Så
Ahh vad tråkigt det e just nu lyssnar på lugna favoriter o sitter vid datorn o surfar lite , skulle vart mysigt att ha nån nu men men man får väl gå o lägga sig i stället :)
Jaha då kan man gå ut o dansa lite i dag igen sen e det upp på morgonen kl6 typ o ge minsta grabben mat :) ha en trevlig kväll Singlar :)
Jag tycker det e tråkigt att dom flesta tror att mys betyder nått annat,tyvärr så kan det bli svårt att säga nej :)
känns bra att vara singel nu men e besviken på tjejerna när jag vart ute alla verkar bara vilja en sak inte mig emot men tråkigt att så många blir så på när dom e fulla förrut va de inte så ju
menar bara att det e nya tider nu verkar det som o tjejerna tar för sig mer :)
Hmm hur gör man igentligen om man träffat en tjej som man vill bli polare med o verkar som alla hennes kompisar tror att man villl nått annat o säger att hon har kille det gör ju inte mig nått men verkar inte som hon har det heller ,jag får väl fråga hennne direkt istället o gå rakt på sak kanske :)