För oss singlar!
jag ar en singelpingla!!
jag ar en singelpingla!!
hmm, jag tror jag blev fragad pa en dejt igar... ar man fortfarande valkommen har anda?? (tekniskt sett, i USA ar du singel tills den dag du gifter dig
)
jag tror att din reaktion ar himla normal. du verkar ha grepp om situationen men det betyder inte att du inte ar ledsen... det maste vara jobbigt att slappa nagot som varit vardag for dig sa lange.
pojkar suger... sa ar det bara.
oj, jag var visst lite arg nar jag skrev mitt forra inlagg...
nu ar jag gladare
pojkar suger inte, helst inte den jag skrev det om, for oj han hittade visst sin telefon (eller fick den att fungera eller nat), och vi ska pa dejt pa fredag! men sakerligen kommer mina kanslor hoppa upp och ner och det ar det varsta med allt det har med pojkar.
ojoj vad alla har span pa gang! har ju en jag med nu... imorgon ar den stora dagen da det ar bara vi tva. innan har vi bara traffats nar det var en massa folk med oss. vi ska ga pa konstmuseum och ata middag efterat
iiiih!
mjukisvicki - hur mycket har ni pratat sen innan?
inte for att vara elak eller nat, men jag maste bara beratta att min dejt gick jattebra (vi ar fortfarande i processen att lara kanna varandra sa inget fysiskt hande - mer an attraktionen da dvs hehe). jag ar sa himla glad nu...! och ingen press alls, sa skont. *trallar vidare*
sa, jag behover lite tips nu. i fredags hade jag min forsta dejt, och nu vill jag ju ha en till. ar det for tidigt att ringa honom imorgon (mandag)?? ar det for desperat? jag vill bara ga pa en fika eller nat...
*ger mig sjalv panik*
smilla: tack! skont att hora... man blir ju paranoid nar man haller pa for lange med att dividera om allt.
jag ringde och lamnade ett meddelande for mer an en timme sen... jag sa att jag ville ta en fika ikvall. varfor ringer han inte tillbaka? och kan jag ringa igen senare eller ar det for mycket?
argh