För oss singlar!
nej, vem har svaret pa det? det maste vara nagot av det svaraste att beratta. jag onskar dig verkligen all lycka!
nej, vem har svaret pa det? det maste vara nagot av det svaraste att beratta. jag onskar dig verkligen all lycka!
da far man kanske ta till med ett litet grattis da?? om det nu ar det du vill... det verkar ju sa.
Smulan - sa sorgligt... men formodligen for det basta anda.
Sjalver sa gar det framat, sakta men sakert, med den nye killen. Har fortfarande inte hort av den andra, sa det ar val over helt och hallet. Lite synd faktiskt. Vill ju vara kompis med honom anda. Tror jag ringer honom om en vecka, da har val allt formodligen lugnat ner sig, och vi kan bada ta det som en vanskapsgrej. Men det ar kul med den nye. Han kom precis i rattan tid. Sparade mig en massa deppiga dagar. Hoppas pa en dejt mycket snart!
hej igen!
sa kul att hora alla era historier! alla ar sa starka
sjalv ar jag nyss hemkommen fran en forsta "dejt"
ni kanske minns hela historien med killen som aldrig ringde? ja nu har han nog forlorat sin chans. jag har traffat en charmig kille, som ar sa otroligt sot! allt jag kan hoppas pa nu ar att han gillade vad han sag (och horde). jag har traffat honom genom internet, inte pa en dejtsida eller i en chat, utan mer som ett community. var inte alls ute efter att traffa nagon pa det viset, men han och jag borjade snacka lite med varandra och sen foll det sig naturligt att vi skulle traffas. och han ar sotare i verkligheten! man kan val saga att jag sitter med ett stort leende pa lapparna
jag hoppas att det antligen antligen ar min tur...
kram pa er allihopa!
ajda...
man borde forbjuda anvandning av mobil efter man druckit ett visst antal glas vin. jag kommer sakert aldrig hora av killen igen, och jag som tyckte om honom sa mycket. varfor ska jag alltid klanta till det? *depp*
smilla: jag borde ju inte klaga... hoppas allt loser sig till det basta *kram*
nu ska jag fortalja
i fyllan och vyllan sa borjade jag skriva en del sms till honom. tror jag skickade 3 pa fem minuter. och har i usa blir pojkar radda nar en tjej gor sa och dumpar dem direkt. jag menar, vi har bara traffats en gang... och jag hade skickat tva meddelande till honom over internet som han inte svarat pa. han svarade ju inte heller pa sms:en. sa nasta dag skickar jag ett meddelande till honom som han laser, men inte svarar (man kan se det). meeeeeen, se dar, da har man kanske fatt tag i en go en, for han svarade! och han svarade att han inte fatt sms:en forran idag, efter jag skrivit meddelandet om just dem, for hans tele visar inte nar det kommit sms. och att han bara skrattat och slutade meddelandet med "hope you had a good night, talk to you later", soooo yay! han ar bara for snall... han har statt igenom en del test nu
daddyXL: det ar nog bra att du haller dig pa avstand... ta inte en tjej som redan ar i ett forhallande. vill hon ha dig, sa gor hon slut med pojken innan ni borjar vara med varann.
...och nu har min bergochdalbana borjat igen. det var skont nar jag holl pa att lara kanna honom for da hade jag inte sa mycket att forlora, men nu ar man igang igen. just nu gar det for det mesta uppat men med en del smaras da och da. men det ar ju lite psykiskt jobbigt sa jag hoppas allt klarnar upp sig snabbt har. ja eller nej, liksom.
cinzano... sa sant sa sant, men jag vill inte forlora allt!
men det har jag just gjort.
livet ar for javligt. kanns som om jag maste spy. mitt liv andrades pa ca 2 minuter nu tack vare en kille. fy fan.
forlat for alla svordommar, men jag ar ratt off just nu.
har lugnat mig lite nu... han berattade for mig att han ar kar i en annan tjej. hon har forvisso en pojkvan, men det hjalper ju inte mig. jakligt jobbigt det har... valkommen tillbaka depressionen.