Inlägg från: Ladyelone |Visa alla inlägg
  • Ladyelone

För oss singlar!

Smulan80- Det känns inte så bra för mig heller på kärleksfronten, ska försöka sluta att leta. Är det meningen så kommer jag att snubbla på den personen om det så ska vara i en mataffär, så tror jag att det ger sig. Annars får jag väl leva ensam.

Du tror inte exet försöker göra dig svartsjuk eller försöker visa hur bra han har det (vilket han egentligen kanske inte har) för att verka bra.

Eller är han redan på gång med att skaffa ny tjej, så kan man ju undra hur långtid han behövde för att bearbeta eran "separation" och dig, det verkar inte tagit så jätte långtid, då kan han ju inte älskat dig fullt ut eller? Då är han VERKLIGEN INTE VÄRD DIG heller..
    Förstår att det skar,, KRAM

• Ladyelone

Varför blir jag alltid olyckligt kär när jag fören gångs skull BLIR kär :/
    Sen kan jag inte glömma prinsen i mina tankar o då har jag ju oxå svårt för att sätta mig in i någon annan. Trubbligt *suck*
    Min prins är ju upptagen

• Ladyelone

Smulan80- Mmm inte alls kul.
    Jag är glad om han är lycklig men jag kan ändå inte sluta tänka på honom. *suck*
    Hur ska man kunna öppna ögonen för andra ?

• Ladyelone

Smulan80- Du kommer säkert att bli kär igen (verkar som om det kan vara på gång Lita på någon kommer du säkert att göra,, får du känslor för någon, så kommer du säkert oxå att lita på honom.
    Ofta sägs det ju att man inte kan styra sina känslor,, men jag tror att man kan det ett tag i allafall. Jag lyckades att intala mig att jag inte alls var intresserad av min"prins" i 2 veckor (jobbade med honom varje dag) tills det att jag slutade o kom på mig själv med att vara i drömmarnas värld o bara tänkte på honom, då började jag släppa på mina spärrar litegrann o frågade mig själv om det inte var så att jag blivit kär. Det skulle jag nog inte gjort för att nu är jag det.
    Ett tag lyckades jag att lägga dem tankarna på hyllan o tänkte ähh nu får jag ta o sluta han är ju upptagen, vad håller jag på med , ända tills att jag drömmde en dröm efter några månaders uppehåll plötsligt, där han och hans tjej hade gjort slut p.g.a att det inte fungerade mellan dem.
    Så var det igång igen...
    Nu tänker jag typ,,, hoppas att det var en sanndröm.
    Undra om jag har blivit bessatt av honom... Nä det kanske jag inte har...

• Ladyelone

Hejsan!! Det var ett tag sen,, men jag håller på att växa som person o håller på att bli en LYCKLIG singel, jag vill snart inte ha något förhållande alls :)
    Kram till alla,,

• Ladyelone

Mjukisvicki- Har aldrig kännt så här förut, men det blir starkare ju mer tiden går. Jag vill bo ensam med mina egna regler i mitt kärleksfulla hem, utan arga blickar, jobbiga disskusioner. Jag vill inte behöva ta hand om o uppfostra en vuxen människa.
    Jag vet att jag kanske låter lite negativ men så är det
    Jag mår bäst av att bara va med mig o med mina vänner som tycker om mig
    Hoppas att du hittar din partner!!

• Ladyelone

HEJSAN ALLA SINGELPINGLOR!!
    Hoppas att ni mår bra allihop, för att det gör jag !!
    Bamsekramar

• Ladyelone

För mig så är allting fortfarande väldigt bra,, ska köpa en ny soffa,, eller rättaresagt 2, en 3-sittsig o en 2-sittsig..
    Ska bli såå kul. Efter det så ska jag ta itu med körkortet o denna gången så tänker iaf jag komma hela vägen!!!! Så att jag får det i handen
    Efter det så vill jag tapetsera om,, o sist men inte minst köpa lite nya små prylar o gardiner o så..
    Kram till er alla, njut av livet som singel o försök att jobba med din egen personlighet. Tänk vad härligt att få gå in i ett nytt förhållande som en frisk o ny människa!
    Vill fortfarande inte ha något förhållande.
    Ensam=Stark, synd bara att det bara är jag som känner så här, hade varit kul om någon mer gjorde det. (alltså känner att man inte vill ha någon partner)..

• Ladyelone

Mjukisvicki- jag vet inte hur länge du har varit singel,, men jag har iaf varit singel i flera år.. Varit lessen o deprimerad för att det var såå svårt att hitta någon, men nu är jag stark, o vill inget annat än att klara mig på egen hand o känna min inre styrka..

Smilla 00- ja, det felet tror jag oxå många gör!!
    Tänk vad bra det skulle vara om dem personerna jobbade på att lära känna sig själv o älska sig själv, medans dem är singlar, kanske skulle dem snabbare hitta någon än att leta, leta o känna sig sorgsen över att vara singel.

Lycka till allihop!!

• Ladyelone

mjukisvicki- okej,, skönt att du kände så,, det är ju så mkt lättare då! Härligt att du nu känner dig redo.. hoppas snart att du träffar en riktig prins..
    Kram

• Ladyelone

hehe, menade: hoppas att du snart träffar en riktig prins..

• Ladyelone

Ja, kanske det, ha det bra...

• Ladyelone

Jag måste fråga er alla en sak.. är säkert en dum fråga, men den är helt ärlig..
    Hur vet man egentligen om man är kär eller om man bara är sexuellt attraherad.
    Jag har nog blandat ihop dem känslorna ganska mkt..
    ..eller är det samma sak.. nä det kan det väl inte vara?
    Hoppas att någon kan komma med någon kommentar..

• Ladyelone

vackrastarflow- ja, det där med att intala sig att någon är bättre än dem är bara för att man är attraherad det känner jag igen,, hehe
    Ska du på dejt ikväll? Lycka till isåfall!!!!

• Ladyelone

vackrastarflow- ok, kul, lycka till såå mkt, jag håller tummarna för att det ska sluta så bra som möjligt!!!

Svar på tråden För oss singlar!