Inlägg från: smilla00 |Visa alla inlägg
  • smilla00

För oss singlar!

jag förstod att du skojade

Oki det är klart ett problem, men ni kanske kan göra något på dan på helgen eller nåt...om ni planerar det i förväg?

• smilla00

just det...vi är bara kompisar och jag kommer INTE tänka på något annat när vi träffas

• smilla00

Den är jättebra! såg den faktiskt med mitt ex... fast han då var en dejt

Den är helbra och sedan är ju det inte helt fel att kolla på Brad Pitt i 2 timmar!

• smilla00

smulan känns som om vi är rätt lika! Klart jag också saknar det vi en gång hade när jag är med mitt ex, men det är nog egentligen själva grejen med ett förhållande och inte just förhållandet med HONOM! När jag tänker tillbaka så hade vi ändå inte ett sådant förhållande som jag vill/ville ha! Så då mår jag bättre utan honom!

Ska på dejt med mitt span på fredag! Nervös redan Men det kommer gå bra! Pratade massor igår och han säger att han hoppas det säger "klick" och att vi blir mer än vänner... så det bådar ju gott!!

Jag tror att om man är vän med sitt ex så måste man göra det som känns bra för en själv! INGET annat! Visst, ibland kanske det betyder att exet blir lite sur, men det lönar sig i slutändan! Om man har en dålig dag så ska man nog helt enkelt inte träffa exet!
    Kram på er alla!

• smilla00

Smulan: håller med dig, jag är också en flörtig person och gillar att "charma" män Sen ska de givetvis få kämpa för att få en! jag har också varit så att jag pushat för mkt men nu tänker jag sluta med det! Nu måste de visa att de vill ha MIG!

Mitt ex har börjat vara väldigt trevlig mot mig nu Han vill träffa mig, ringer mig och snackar som han gjorde när vi var tillsammans.

Han börjar nog bli orolig att jag ska träffa någon annan snart eftersom jag mår bra nu! Han visste att medan jag mådde dåligt och var kär i honom fortfarande var ju risken väldigt liten att jag skulle träffa någon annan! Han frågar nästan VARJE gång vi pratar med varandra om jag har någon dejt på g eller om jag träffat någon osv.
    Jag frågade honom om han skulle bli glad för min skull om jag träffade någon (eftersom det var HAN som inte ville vara tillsammans med mig, då borde han ju bli glad om jag träffar någon annan så han inte behöver stå ut med mig ) Men det sa han att han inte trodde att han skulle bli...

Hämden är ljuv!

• smilla00

Nu har jag varit på dejt!! Det gick jättebra! han var kanontrevlig och snygg och vi skrattade hejdlöst i nästan 3 timmar! Det var kanon! Jag är jätteglad nu, allt börjar verkligen ordna upp sig för mig nu!

En av mina bästa kompisar flyttar till stan, jag är jättebra kompis med mitt ex (ska hem till honom ikväll och umgås bara han och jag) och jag har en väldigt trevlig kille på g! Kan det bli bättre??

Aiwendil: hoppas det går bra för dig nu! Lycka till!

Smulan: det kommer gå bra för dig att träffa ditt ex! du är stark!

Lycka till alla ni! tack för ert underbara stöd inför denna dejt! en av anledningarna till att jag verkligen lyckades gå dit... samt att han är väldigt intressant! Hoppas ni får en trevlig helg! Kram på er alla!

• smilla00

mjukisvicki: jag och exet hade det kanon igår också! Allt känns så himla bra! Jag är så glad! Jag och exet snackade och skrattade och hade trevligare än jag tror vi haft på flera år! han tyckte också att det var roligt! Det kändes så himla bra!

Och mitt span var så himla trevlig och jag hoppas verkligen det blir något av det!

Känns som allt äntligen, efter över ett år av pest och pina håller på att ordna till sig för lilla mig

• smilla00

jag tror att jag börjar bli lite kär... fast inte kär, lite betuttad kanske! I mitt span som jag träffade i fredags! vi hörs av varje dag och ska väl ses i morgon igen! Känns jättebra! Han verkar också intresserad! vi får väl se vad som händer när vi träffats några fler gånger... om det slår några gnistor eller om vi upptäcker saker hos varandra vi (givetvis) inte hunnit se än! Men det känns spännande! Hade glömt hur det känns att vara nykär!

Mitt problem nu är bara när och hur och var jag ska säga det till mitt ex! jag vill inte säga det för tidigt så jag drar upp något skit i fall det inte blir något... men samtidigt vill jag inte ljuga för honom eftersom han är en av mina bästa vänner nu! Det är skitsvårt att veta när man ska säga något och i såfall hur! Några idéer ni klocka människor här på FL??

Smulan: klart du ska bli kär igen! det kommer när du minst anar det! trodde aldrig jag skulle bli det på flera år...

Trollprinsessan: det finns massor av killar där ute som inte flyr för att du har barn! och flyr de så är de ändå inget att ha!

Lycka till!

• smilla00

välkommen hit biomedbonus...vi har ju trevligt här men det är aldrig roligt att separera!!

Jag blir galen på mig själv! Känns ju jättebra med mitt nya span! men på något sätt är jag lite kluven! trivs med att vara själv och bestämma vad jag vill göra när jag vill göra det just för tillfället, men jag vill inte slänga bort en sådan här bra kille! hur gör man då? Säger till honom att man vill ta det lite lugnt och bara träffas en eller ett par gånger i veckan? tror ni han kommer rymma då?

Hjälp mig snälla singlar!!

Svar på tråden För oss singlar!