Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

För oss singlar!

okej... killen har inte svarat i sin mobil pa hela helgen. sa jag tror ju klart att nar han ser att det ar mitt nummer sa svarar han inte. vad gor sarah da? jo hon ringer fran en kompis mobil... och han svarar inte! bra va?? *ar galen och manisk* men lite lattad over att han inte svarade da heller. han kan ju ha glomt mobilen nanstans (vilket ju inte alls ar bra for det ar nog det enda stallet han har mitt nummer pa).

...alla dessa ursakter.

arg arg arg *biter i liften*

• vackrastarflow

hahaha!! tack, det gav mig en hel del skratt

• vackrastarflow

och an en gang gar det uppfor i min bergochdalbana... hoppas bara det inte gar nerfor sa snart igen, jag pallar liksom inte. nar jag pratar med killen verkar han genuint intresserad, men det ar ju de fa ganger han faktiskt svarar nar man ringer. nan som ar svarare att fa tag i far man leta lange efter...
    och jag ringde tusen ganger i helgen for att forsoka fa tag i honom. det kan ju skramma bort aven den mest stabila killen i varlden. men han TACKADE for att jag ringt sa ofta...! sa kanske kanske ar han liiiite intresserad anda?

smilla: kul att hora att allt gar val, dina jobbkompisar har sakert ratt!

• vackrastarflow

hmm, dar uppe menade jag ju smulan, inte smilla... alltfor lika namn

• vackrastarflow

smulan: tack! jo det ar val sagt att vi ska traffas ikvall eller imorgon. ska bli spannande...!

man tar sma pyttesteg ur det dar trasket...

• vackrastarflow

och jag kanner att det jag hade haller pa att rinna ut i sanden. sorgligt varre. men men sant ar livet.

• vackrastarflow

nejnej, det gor vi alla

• vackrastarflow

Smulan: Nej vi har inte traffats mer, och som jag skrivit innan, sa ar han valdigt svar att fa tag pa. Sa jag har slutat ringa honom. Vill han traffa mig far han faktiskt lagga ner lite tid pa det. Men man blir psykiskt trott... Tyvarr vill jag fortfarande traffa honom.
    MEN det har kommit in en ny kille pa fronten, och han ar mer tillganglig, och valdigt trevlig han med

Cinzano: ditt ex verkar ju vara en helylle kille... Var glad att du inte ar ihop med honom langre, han verkar inte alls bra for dig.

• vackrastarflow

jag kan tycka singellivet ar riktigt bra ibland, men behover inte oroa sig for vad man gor eller inte gor, man har bara sig sjalv att ta hand om. och nagot av det roligaste som finns ar vardagsflirter, nar man flirtar med pojkar man aldrig traffat, och man aldrig kommer att traffa igen. och det ar ju helt klart roligare att ga ut pa krogen utan pojkvan

men, sen kommer de dagar (las: natter hehe) da man saknar den dar andra att krama pa. och att veta att man har nagon som gillar en vare sig vad man gor.

det galler att ta vara pa det positiva!

• vackrastarflow

ojoj, det var ju en lite speciell situation du hamnat i. forsok ta det sa lugnt du kan tills du tagit det andra testet imorgon.
    vad tror du han kommer att saga?

*kram*

Svar på tråden För oss singlar!