Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

För oss singlar!

ja dejter ar bara jobbiga (fast man far en massa mat och bio av det har haha)... men bara for att jag och svensken ar har sa ska vi fira med en riktig dejt. fast jag hoppas ju mer pa narhet an nagot annat nu.

det konstiga ar att med amerikanaren som jag tankt pa sa lange nu... jag kande ingenting for honom igar. jag hade nog kannt mer om nat hade hant pa dejten, men nar jag akte hem i bilen var jag inte arg eller ledsen. jag var mer glad att jag kan vara helt lojal till svensken. innan var det jobbigt, jag undrade hela tiden om jag kunde dejta dem samtidigt. men det vill jag ju inte. men jag var allt for intresserad av svensken for att dumpa honom...

• vackrastarflow

jaha nu verkar inte denna historien bli sa latt heller... jag maste ha dalig karma eller nat. men det ar inte hopplost i alla fall. vill inte beratta sa mycket om det har eftersom jag inte vet vem som laser... det handlar om sverige nu, sa man vet ju aldrig vems kompis som laser vad. det har i alla fall med ex att gora. och jag far sta ut med nagra manader utan att kunna vara nara honom. jag hoppas bara det ar vart det. men det kan ju bara fora med sig gott i alla fall, eftersom jag verkligen ska lugna ner mig med allt dejtandet nu. tva manader... precis vad jag behover for att fa lugn och ro att klara av skolan.

• vackrastarflow

hahahaha

sjalv ser jag ut som ett jadrans fragetecken...

?

• vackrastarflow

sega, jo det var ju en sanning i sig.

sjalv ska jag borja fokusera pa det bra i mitt liv, inte det daliga, och stanga ute de som gor att jag mar samre. jag ska borja vara mer tacksam for de som forgyller mitt liv.

• vackrastarflow

smulan, lever vi samma liv? fick sjalv idag ett hot-mejl fran hans ex dar det stod att jag inte skulle rora honom. vada struligt?? jag har ju anda bestamt mig for att starta som vanner...

• vackrastarflow

oj va laskigt!! det ar nog bast att ligga lagt med honom ett tag (var jobbar du forresten, verkar ju vara varsta raggarstallet hihi!!)

• vackrastarflow

Evabeva! Valkommen!! Det ar verkligen super har! Folk lyssnar och skriver nar man behover rad... Underbara manniskor sager jag bara!

Har kommit fram till att min pojkpaus kommer att gora mig gott. Men det betyder inte att jag inte kommer att fortsatta att flirta, for det ar kul!

• vackrastarflow

smilla - det kommer handa, ge det bara lite tid. jag har slutat leta, och det ar skont. tillater mig sjalv att faktiskt vara singel och oberoende.

men det kommer i perioder. just nu ar det lugnt, men for en vecka sen holl jag pa att bli galen. har dock efter noga eftertanke beslutat mig for att ta vara pa det/de som ar positiva i mitt liv och vara tacksam for det jag har, istallet for att bara vilja ha mer och mer. det kommer nar det kommer.

• vackrastarflow

jag tror jag har en dejt igen. om det ar bra eller daligt vet jag inte...

• vackrastarflow

nej, och trassel ar bara fornamnet!

• vackrastarflow

Hej Lina, kul att du hittade in hit!!

• vackrastarflow

usch stackars dig smulan!

sjalv horde jag av en kille som jag kanner valdigt mycket for, men som jag vet att det aldrig kan bli nat med. men det ror upp sa manga kanslor... tank om jag kunnat... da hade jag blivit glad. men men, ibland gar saker och ting inte alls som det ska och vi far fortsatta vara "bara" vanner.

• vackrastarflow

hej gudagava valkommen!!

och lycka till Evabeva!

• vackrastarflow

sussi72 - det låter som det varit på gång länge. om det känns bäst för dig att låta honom vara så tycker jag du ska göra det. välkommen hit förresten!

daddy XL - va synd! och vad mysko...

själv är jag förtjust i en grabb, men han bor långt ifrån mig... det är surt, men det får bli som det blir. kan inte ändra på den distansen tyvärr.

• vackrastarflow

det är så kul att vi blivit en riktig liten skara nu vi har det så bra här så (förutom just det med avsaknaden av en partner hehehe fast det kan visserligen vara bra det med).

välkommen Miss!

• vackrastarflow

Välkommen BeeBee!!

Ha det sköj Smulan!! Ragga på svenska åt mig med (gaaah vad jag håller på att tröttna på amerikanarna)

Hur många inlägg får en tråd ha? Den som ser att denna är stängd kan väl starta en ny?

Svar på tråden För oss singlar!