För oss singlar!
Förstår hur du känner....tänk vad behändligt det vore om man kunde styra sina tankar och känslor...
Men du ska se att det blir bättre med tiden...*kramar*
Förstår hur du känner....tänk vad behändligt det vore om man kunde styra sina tankar och känslor...
Men du ska se att det blir bättre med tiden...*kramar*
Gomorron....har ingen bra dag idag....har kramp i mina tarmar...*suck*
Så jag tänkte äta lite nu, sedan ska jag gå till affärn och köpa mig lite "tröstgodis"...*Ler*
Ska sen krypa ner i soffan under mitt duntäcke igen....tar en mysdag idag...*Ler*
vad kul att det är fler som kommer ta en mysdag idag...*Ler*
Jo, det är lite jobbigt med kramp i tarmarna...det är luft som fastnar därinne....
Men det är ingen fara...om någon timme till har det gått över, det brukar inte sitta i så superlänge...
Har precis kommit hem...en kompis kom hit vid 12.30 och tyckte att jag skulle följa med på fest....drack typ inget alls, men det var kul att komma ut bland folk...*Ler*
hejsan alla !
Håller med om att det skulle vara jättekul att träffas, men jag bor nog lite mest "outside", bor i Härnösand...*Ler*
Välkommen !
Tycker också det är trevligt med denna tråd...*Ler*
Helt plötsligt känner jag mig inte lika ensam...*Ler*
Känner igen det där, har blivit sviken allt för många gånger...
Så nu tänker jag bli petig...*Ler*
Men framförallt ska jag börja njuta av singellivet nu och sedan är det bara vänta och se vad livet har att ge....*Ler*
Ja, det är verkligen på tiden att vi blir petiga...
Har inte heller höga krav på en pojkvän, men tydligen för höga...förstår inte...men, men...kanske inte meningen man ska förstå heller....
Vill också ha katt...!
Men ska flytta till en 1:a i september, ska nog skaffa katt då....skulle vara mysigt med sällskap...*Ler*
Och många gånger är faktiskt en katt (eller annat sällskapsdjur) bättre sällskap än en kille har jag lärt mig...
hmm...har inte skrivit här på ett tag....förlåt, men har haft fullt upp med mitt liv...
Marie N - välkommen hit...
Själv är jag fortfarande lycklig singel....och tänker inte längre jaga killarna....har kommit på att det nu är deras tur att jaga mig....
haha...nu har det gått så långt att jag hjälper mitt ex att hitta nån ny....*skrattar*
Det borde ju tyda på att jag kommit över honom....
nja, allt är inte svart...bara mänskligheten...
Har inte så bra inställning mot folk nu...låt oss säga att jag haft några riktigt usla dagar...
Trevligt....
Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten...
Och helt svart syn på människor har jag inte, det är mest på mänskligheten överlag..men tydligen får man inte tycka vad som helst längre...tur det är internet, så man inte behöver ta åt sig så mycket...
jag också, står för vad jag tycker...kan inte hjälpa det...
jag också, men det kan jag ta...och nu är det internet så nu behöver man inte ta åt sig så...
Hejsan !
Har inte varit här på ett tag, men hoppas det går bra att jag hoppar in här nu...
Flyttar till ny lägenhet nu på lördag, ska bli riktigt skönt. äntligen kunna börja om på nytt ordentligt. slippa alla minnen denna lägenhet har och allt...
längtar...
Ser verkligen fram emot flytten nu...
Smulan80 - visst känns det väl ändå skönt på ett vis att man fortfarande kan prata med varandra? jag och mitt ex gör det, och vi kommer nästan bättre överens nu än när vi var tillsammans...