Inlägg från: mjukisvicki |Visa alla inlägg
  • mjukisvicki

För oss singlar!

hejdå!!! ha en trevlig kväll!!

• mjukisvicki

har inte haft chans att se den.
    men skulle vilja..

• mjukisvicki

ja han är ju jätte snygg!!!!!!

jag vill inte ladda ner för mycke filmer
    vill se den på bio faktistk

• mjukisvicki

japp kolla med på kevin hill!!!!!! han är så härlig.. ikväll fick han känna på den enorma hjälplösheten en förälder kan känna!!!

härligt att ha projektor!!!!! jag nöjer mig med min 32tums tv.
    nej man ser den inte för att han är med eller jo lite.. men både han och angelina jolie är bra skådisar så dom gör ju filmen värd att se.. men sen tyckte jag om serien när den gick så jag vill se filmen!

men man ska komma iväg och kolla oxå

• mjukisvicki

fan vad skönt!!! jag har med min mamma i närheten men hon tar inte lucas speciellt ofta
    men men jag har min styvpappa som tar honom en gång i månaden i stället!

hur går det med mamman då???

• mjukisvicki

smilla!! det kommer gå jätte bra!!!

smulan! vad bra att det gick bra idag!! och det vore ju ännu bättre om ni kunde vara vänner!

ladyelone: nja förbli singel det vill jag inte men det är kul att du börjar hitta dig själv igen!!!

• mjukisvicki

aiwen!!! hoppas det håller!!!!!!! berätta lite om *drömprinsen*!!

daddy! vad skönt och vara ensam!! jagska vara barnledig nästa lördag till söndag!! ska bli skönt!

smulan hoppas det inte är något allavrligt då så att det går över tills imorgon! film och pizza är skönt ibland..
    själva så ska vi på kalas idag. men har ingen aning om vad jag ska köpa.. herregud vad köper man till ett barn som har allt!!!

wolfhound!! välkommen hit!

lady! jo jag vet man vänjer sig så fort med att vara singel men din känsla för att vilja träffa någon kommer!!!!

• mjukisvicki

smilla!!! kul att dejten var bra!!!!! hur hade du och exet det igår då???

idag ska jag och lucas på kolsvanatta.. stånd och tivoli.

awen!!!! VAD ROLIGT`!!!!! hoppas det håller nu då! och hoppas ni har det jätte roligt ihop!

• mjukisvicki

daddy!!! klart du ska gå!!! har du barnvakt?? för har du det så är det väl inget som är i vägen!!!

smilla!!! vad skönt att ni hade det bra!! glad jag är över att du mår bra!!!

• mjukisvicki

hello alla!!!

vill med träffa någon!!!! har nog aldrig känt mig mer mogen för det.. men men.. det kommer väl kanske!

hur mår ni annars då?

Svar på tråden För oss singlar!