Inlägg från: mjukisvicki |Visa alla inlägg
  • mjukisvicki

För oss singlar!

smulan!!! stakare!!!! lider med dig!!

en fråga hörrni!!!
    jag har ju pratat med en kille i snart två veckor nu och jag skulle iväg på lördag på grillkväll och har barnvakt och allt men nu verkar det som att det inte blir något med grillkvällen och jag vill verkligen passa på att göra något när man väl har barnvakt. är det för tidigt och fråga denna kille om han vill gå på bio med mig??? lite långt att åka så det får man ju diskutera om

• mjukisvicki

vakrast" nä inge span på gång här.. det kan inte bli någon bio.. lillen är sjuk.. sen tror jag att han är inte intresserad på det viset så vi kommer nog bara förbli vänner

daddy; kan vara kul att träffa någon där det inte måste vara så allvarligt

• mjukisvicki

cinzano! vad skönt.. vad ska du hitta på ikväll då?? själv sitter jag hemma med en rinnande näsa och ska snart gå och lägga mig.

• mjukisvicki

hej alla!!! idag mår jag lite bättre men är SÅ trött.. har knappt fått sovit de senaste tre nätterna min son har sovit inne hos mig.

cinzano! mådde kompisen din bra idag då?

• mjukisvicki

vakrast! ibland ska man nog inte tänka så himla mycke. jag är lika dan ska anulisera(vet ej hur det stavs) sönder allt i molekyler och det gör inte livet roligare

• mjukisvicki

smilla! har ingen aning.. har själv alltid haft problem med att veta när.. tror du får fråga helt enkelt!

• mjukisvicki

ladyleone.. ja du.. jag kan bara svara för mig själv och jag vill absolut träffa någon men sne har jag varit singel lite längre än ni andra!

vakrast: hoppas han hör av sig!!!!!

• mjukisvicki

smulan!! vilken då???

• mjukisvicki

ladyleone! jag har varit singel i två och ett halvt år.. men jag gick inte ur mitt förhållande med brustet hjärta.. jag var bara glad att slippa honom . så jag har inte haft något att sörja och därmed så har jag bara varit glad singel hela tiden!! men nu känner jag mig redo för ett förhållande!

• mjukisvicki

japp det hoppas jag med ... hoppas du med träffar någon du trivs med!! även om du inte känner för det just nu

Svar på tråden För oss singlar!