Ni med kryckor???
Hur länge gick ni med kryckor? Blev det bättre så att ni kunde lägga ner kryckorna efter ett tag, och i så fall efter hur lång tid?
Brukar fk bråka om sjukskrivningen när man går på kryckor? kan ju omöjligt jobba nu!
Hur länge gick ni med kryckor? Blev det bättre så att ni kunde lägga ner kryckorna efter ett tag, och i så fall efter hur lång tid?
Brukar fk bråka om sjukskrivningen när man går på kryckor? kan ju omöjligt jobba nu!
mamimmi p: man har ett ligament mitt fram på blygdbenet som mjukar upp sig under graviditeten så det är nog det du kände. för mig så har det kommit smygande. Började en med lite småont och sen en morgon sa det KNAK i bäckenet när jag skulle upp ur sängen, tom. min fästman reagerade på det. Och den dagen gjorde det jätteont och sen dess har jag haft vissa dagar då det inte gjort ont alls och vissa dagar då det gjort jätteont.
nu i måndags gjorde jag ett jättedumt lyft på jobbet. Jobbar extra hos min mamma somn personlig assisten och hon brukar kunna röra sig själv men har råkat ut för en höftledsinflammation så det blir till att lyfta henne till och från toaletten, vilket jag gjorde. PANG! sa det och jag fick ryggskott. Nu gör inte ryggen så ont längre men jag tror att det förvärrade foglossningen för nu har jag så ont att jag knappt kan gå. =(
är det bättre att försöka ta normala steg fast det gör jätteont, eller att ta pyttesteg och det gör mindre ont? I längden tänkte jag, för jag spänner mig mer när jag tar pyttesteg så det kanske är dåligt ändå.
Har ni andra barn? Jag har en dotter på 2 år och bor tre trappor upp. hämta och lämna på dagis är en riktig pärs!
bumbi84: så skönt! om jag blir sjukskriven blir det nog så att jag lämnar eftersom hennes pappa börjar så tidig, och sen får nog han hämta. från den 1 februari så ska hon vara hemma eftersom dom har så dumma tider här, om barnet har syskon. men hennes pappa är hemma från 1 februari till 10 april och sen kommer påsken då han är ledig mycket med, så det ska bli skönt!