Vem passar i svart hår?
Jag har blå ögon, mera blek i huden. Skulle jag kunna passa i svart hår???
Jag har blå ögon, mera blek i huden. Skulle jag kunna passa i svart hår???
Kanske, dina ögon skulle kunna bli häftigt framhävda jämfört med en som jag både jätte mörkt hår och mörka ögon!!
Jag är blond i grunden, ljusblåa ögon och färgat håret svart.
Grymt snyggt om du frågar mig :D
Kontrasten mellan ljusa ögon och svart hår är underbar
Ja det skulle du kanske, beror ju lite på den svarta nyansen och nyansen på din hudton. Men gå till en duktig frisör så blir det säkert bra.
Tycker att det kan vara jättevackert med blek hud och svart hår.
de flesta passar i svart hår. problemet är bara om man inte håller ögonbryn och ögonfransar i samma ton. Då ser det konstigt ut. Blek hud och blå ögon är superfint ihop med svart hår.
Lady Dahmer skrev 2008-12-02 19:34:13 följande:
Det kommer nog att bli jättesnyggt. Go for it!
Jag var lite nervig i början. Jag körde då brun/svart. Bra att börja med, sen kom svarta naturligt
Jag färgar även mina fransar och bryn, annars syns de inte
Jag e helt vit i huvudet igentligen och har haft svart sen några år o passar jätte bra i det
jag är väldigt ljus i hyn men är brunett men jag har färgat håret svart blått.
http://trollsannasmakeup.blogspot.com/
jag tycker de e snyggast å vara lite brunare när man har svart hår.. då blir de jättesnyggt!
Jag tycker att det är GRYMT snyggt med blå ögon och ljus hy till svart hår. (Tycker det är finare med ljus hy än mörkare, faktiskt) Ögonen blir sådär isiga, dessutom brukar läpparna få en fin rosa ton. Gör som andra redan har skrivit, färga i en mörkt brun nyans först. Då ser du om du trivs i mörkare längder. Kommer att bli grymt!
Jag har ljusblå ögon o har ganka ljus hud,hade svart hår i 4år,o jag passade jätte bra i det!Fick massa komplimanger