• powerpassion

Vem passar i svart hår?

Jag har blå ögon, mera blek i huden. Skulle jag kunna passa i svart hår???

• Svar på tråden Vem passar i svart hår?
  • Tröttimössan

Kanske, dina ögon skulle kunna bli häftigt framhävda jämfört med en som jag både jätte mörkt hår och mörka ögon!!

• powerpassion
    Tröttimössan skrev 2008-12-01 19:18:47 följande:
    Kanske, dina ögon skulle kunna bli häftigt framhävda jämfört med en som jag både jätte mörkt hår och mörka ögon!!
    Ja jag tycker de är fint med blanksvart hår!!
  • Flickan Gud Glömde

Jag är blond i grunden, ljusblåa ögon och färgat håret svart.
    Grymt snyggt om du frågar mig :D

Kontrasten mellan ljusa ögon och svart hår är underbar

• ninmid

Ja det skulle du kanske, beror ju lite på den svarta nyansen och nyansen på din hudton. Men gå till en duktig frisör så blir det säkert bra.

• Rosana

Tycker att det kan vara jättevackert med blek hud och svart hår.

• Lady Dahmer

de flesta passar i svart hår. problemet är bara om man inte håller ögonbryn och ögonfransar i samma ton. Då ser det konstigt ut. Blek hud och blå ögon är superfint ihop med svart hår.

Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • powerpassion

Lady Dahmer skrev 2008-12-02 19:34:13 följande:

de flesta passar i svart hår. problemet är bara om man inte håller ögonbryn och ögonfransar i samma ton. Då ser det konstigt ut. Blek hud och blå ögon är superfint ihop med svart hår.
    Är de så? Jag vill verkligen tona de svart, tycker de är fint.
  • Lady Dahmer
    powerpassion skrev 2008-12-03 00:00:52 följande:
    Lady Dahmer skrev 2008-12-02 19:34:13 följande: Är de så? Jag vill verkligen tona de svart, tycker de är fint.
    kolla färgkartorna. oftast så finns det mörkbruna nyanser som är nästintill svarta och de ser mer naturliga ut än de blåsvarta färgerna.
    Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • Boktokig

Det kommer nog att bli jättesnyggt. Go for it!

• Flickan Gud Glömde

Jag var lite nervig i början. Jag körde då brun/svart. Bra att börja med, sen kom svarta naturligt

Jag färgar även mina fransar och bryn, annars syns de inte

• MammasÄlsklingar

Jag e helt vit i huvudet igentligen och har haft svart sen några år o passar jätte bra i det

• tovisen

jag tycker de e snyggast å vara lite brunare när man har svart hår.. då blir de jättesnyggt!

• Äppelkompott

Jag tycker att det är GRYMT snyggt med blå ögon och ljus hy till svart hår. (Tycker det är finare med ljus hy än mörkare, faktiskt) Ögonen blir sådär isiga, dessutom brukar läpparna få en fin rosa ton. Gör som andra redan har skrivit, färga i en mörkt brun nyans först. Då ser du om du trivs i mörkare längder. Kommer att bli grymt!

• SatuSv

Jag har ljusblå ögon o har ganka ljus hud,hade svart hår i 4år,o jag passade jätte bra i det!Fick massa komplimanger

Svar på tråden Vem passar i svart hår?