• Gung Ho

Killar! Vilken storlek är bäst...

Killar, vilken kroppstyp tycker ni är bäst på tjejer.
    (Varken kan eller vill göra en omröstning)

-Sportig och smal?

-Lite Rund och Go?

-Lagom (vanlig)?

-Fet?

-Smal med stora bröst?

Är någon skönare i sängen? Trevligare att visa sig ute med? Spelar det ngn roll?

• Svar på tråden Killar! Vilken storlek är bäst...
  • Anonym

smal,lagom stora bröst c-kupa?
    smal midja och en sexig putig rumpa.Platt mage.Långa slanka ben.

• plast killen

storleken har ingen betydelse, de e personligheten som räknas!

• Anonym
    plast killen skrev 2008-12-02 14:29:58 följande:
    storleken har ingen betydelse, de e personligheten som räknas!
    Well i det stora hela så är väl insidan det som gör att man får känslor och älskar någon?
    Men dom flesta har väl ändå en typ som man föredrar?
    Jag skulle tex inte kunna ha sex med eller vara tillsammans med någon som väger 200 kg oavsett hur bra personligheten är.Skulle inte få upp den
  • Kamme

Anonym (man) skrev 2008-12-02 14:41:54 följande:

Natascha Peyre
    usch
  • snurrig2008

Håller med plast killen... har ingen betydelse. Spelar ingen roll... men frågar du en fjortis eller en man på 30+ så får du säkert olika svar också.

Jag som är 30+ blir mer lockad av:

+ allmänbildade och intellektuella
    + konstnärliga, musikaliska, litterärt begåvade
    + sociala, trevliga
    + kloka och sunda värderingar och som står upp för dom
    + kreativa
    + pålitliga
    + öppna med hur de känner
    + månar om sitt utseende på ett sunt och kreativt sätt
    + empati och mänskliga
    + snälla, generösa och hjälpsamma
    + självironiska/som har självdistans
    + har tålamod, ett lugn i sitt sätt att vara
    + som står upp för sina åsikter och värderingar
    + som inte dömer andra, på ytliga grunder

...detta är mer lockande än bröst, kurvor och mått.

• Anghammarad

Varför kan ingen bara svara på frågan utan att blanda in PK-kommentarer som att det är personligheten som räknas?

Självklart kan man uttala sig om vilken kroppstyp som är mest tilltalande utan att för den skull beöva blanda in helt andra saker som är avgörande för hur attraktiv man finner någon.

Själv föredrar jag små, vältränade blondiner.

• Gung Ho
    snurrig2008 skrev 2008-12-02 14:44:57 följande:
    Håller med plast killen... har ingen betydelse. Spelar ingen roll... men frågar du en fjortis eller en man på 30+ så får du säkert olika svar också. Jag som är 30+ blir mer lockad av: + allmänbildade och intellektuella + konstnärliga, musikaliska, litterärt begåvade + sociala, trevliga + kloka och sunda värderingar och som står upp för dom + kreativa + pålitliga + öppna med hur de känner + månar om sitt utseende på ett sunt och kreativt sätt + empati och mänskliga + snälla, generösa och hjälpsamma + självironiska/som har självdistans + har tålamod, ett lugn i sitt sätt att vara + som står upp för sina åsikter och värderingar + som inte dömer andra, på ytliga grunder ...detta är mer lockande än bröst, kurvor och mått.
    Nu var det den ideala kroppstypen som gällde, och inte en massa andra ointressanta egenskaper. Vi sorterar in dig under 'spelar ingen roll' då...
  • Gung Ho
    Anonym skrev 2008-12-02 14:37:46 följande:
    Well i det stora hela så är väl insidan det som gör att man får känslor och älskar någon? Men dom flesta har väl ändå en typ som man föredrar? Jag skulle tex inte kunna ha sex med eller vara tillsammans med någon som väger 200 kg oavsett hur bra personligheten är.Skulle inte få upp den
    Så du utesluter mao kategorin: Fet?
  • Anonym (man)
    Kamme skrev 2008-12-02 14:44:41 följande:
    usch
    Riktigt snygg kropp. Ansiktet har jag svårare för, jag gillar inte den där fläskläppslooken.
Svar på tråden Killar! Vilken storlek är bäst...