• Gung Ho

Killar! Vilken storlek är bäst...

Killar, vilken kroppstyp tycker ni är bäst på tjejer.
    (Varken kan eller vill göra en omröstning)

-Sportig och smal?

-Lite Rund och Go?

-Lagom (vanlig)?

-Fet?

-Smal med stora bröst?

Är någon skönare i sängen? Trevligare att visa sig ute med? Spelar det ngn roll?

• Svar på tråden Killar! Vilken storlek är bäst...
  • love 69

Anonym (Min åsikt) skrev 2009-01-24 00:30:42 följande:

Jag tycker att man ska ta sig en god titt i spegeln och kolla hur man själv ser ut, är man en goding, 10 poängare osv. då kan man ha en åsikt om andras kroppar/utseende. Men är man lite småfet, fettigt hår och mysbyxor så kan man inte uttala sig om den "perfekta" kroppen.. Ett exempel: Min make har en polare som alltid uttalar sig om tjejers kroppar typ "Usch för feta brudar!" "Min tjej måste vara smal" så sitter han där med 20 kgs övervikt själv.. Tyvärr tror jag att majoriteten av kvinnor tycker att de är fulare än vad de egentligen är och majoriteten av män tycker att de är snyggare än vad de egentligen är.
    mnjä... jag gillar vältränade killar... å faktiskt så finns det en å annan vältränad som vill ha mig också... me mage å allt.
  • pazzy

Mjuk och kvinliga kuror, rund och fyllig byst markerad midja med vida höfter och en rud och mjuk stuss som inte rammlat ner för mycket. Så kallad päronformad kropp med normal eller något större byst är min favorit alltså.

Framför allt en hälsosam kropp är en vacker kropp så för mig så ser det lika illa ut med en uttorkad bodybuilder kvinnokropp som en överviktig. Vackrast är en fast kropp som ändå inte är muskulös oavset kropsform.

• Anonym (Min åsikt)

Add3 skrev 2009-01-24 01:20:53 följande:

Anonym (Min åsikt) skrev 2009-01-24 00:30:42 följande:
    Så fotbollsintresserade får bara ha åsikter om hur ett lag spelar om de själva är proffs då?Bara politiker får ha åsikter om politik?etc ad nauseum.
    Det jag menar är att man kan inte begära att andra ska vara smala om man inte själv är det..
  • Morbid angel

Anonym (Min åsikt) skrev 2009-01-24 10:56:05 följande:

Add3 skrev 2009-01-24 01:20:53 följande:
    Det jag menar är att man kan inte begära att andra ska vara smala om man inte själv är det..
    Fast man kan väl föredra en viss typ av kropp även fast man inte själv tillhör den kategorin?Begära-nej men föredra.
    Jag är smal och attraheras tex inte av smala killar/män.
  • Anonym (Min åsikt)

Absolut föredra men jag har träffat så många män som har sagt åt mig att jag borde banta och själva suttit där med ölmage. Visst jag kanske borde banta men då kan man inte vara tjockis själv.

(Jag ser ut som Sanna Nielsen om ni undrar)

• Morbid angel

Anonym (Min åsikt) skrev 2009-01-24 11:51:13 följande:

Absolut föredra men jag har träffat så många män som har sagt åt mig att jag borde banta och själva suttit där med ölmage. Visst jag kanske borde banta men då kan man inte vara tjockis själv. (Jag ser ut som Sanna Nielsen om ni undrar)
    Fast det där du beskriver handlar ju om något helt annat än vad tråden handlar om
  • honkie

HAHAHAHAHAHAHA!

HAHA!

Absolut föredra men jag har träffat så många män som har sagt åt mig att jag borde banta och själva suttit där med ölmage. Visst jag kanske borde banta men då kan man inte vara tjockis själv.(Jag ser ut som Sanna Nielsen om ni undrar)
  • Gung Ho

Absolut föredra men jag har träffat så många män som har sagt åt mig att jag borde banta och själva suttit där med ölmage. Visst jag kanske borde banta men då kan man inte vara tjockis själv. (Jag ser ut som Sanna Nielsen om ni undrar)
    Tjejer blir feta, killar får pondus!
  • Anonym (fniss)

Stockholmaren skrev 2009-01-23 08:56:04 följande:

Ja och helst helt naturligt, sen ska tjejen vara smart, rolig, aldrig fisa eller rapa eller göra några andra kroppsljud, aldrig gå på toaletten, se fräsch ut dygnet runt även fast hon haft en hård natt på krogen, lukta gott jämt, alltid vara villig och glad. Hmm sen börjar man väl bli nöjd
    en uppblåsbar som är parfymerad är nog i din smak då ?
  • Anonym (!!!)

Jag är 181 lång och väger 58 kilo, har c-kupa och inte f-n är jag anorektisk för det!!! Så det så

• guldtrassel

Jag måste säga att jag hellre har en större än en mindre kille. Både när det gäller muskler och fett.
    Eftersom jag själv är väldigt vältränad men samtidigt har former (är 1,70 och väger 75 kg typ) så ska jag i ärlighetens namn säga att jag känner mig som en jävla flodhäst bredvid en smal man!
    Dessutom så brukar deras höftben sticka ut, det är flera gånger jag fått blåmärken (!) på höfter och liknande efter lite väl hårda sammanstötningar i sängen. Not fun.
    Min idealkille är minst 185 lång (så jag kan ha mina 15 cmklackar på mig) och muskulös men samtidigt med lite mjuk vaddering ;)
    Alltså nej tack till magrutor men samtidigt ingen ölkagge. En vanlig, ganska platt mage också min favorit - muskulösa överarmar.
    Fast samtidigt ska väl tilläggas i slutändan - når det kommer till attraktion som räcker längre än åt ett one nigh stand - så spelar utseendet en väldigt liten roll.

Svar på tråden Killar! Vilken storlek är bäst...