• Lotlas

Ska jag köpa VIT jacka?

Håller med föregående talare... Jag har en vit skidjacka, men den använder jag ENDAST när jag åker skidor (typ fem dagar per år) och knappt ens på väg till och från fjällen för att jag inte vill smutsa ner den. Men det är snyggt med en vit jacka, om den är ren. En solkig vit jacka ser bara skabbigt ut, tycker jag, så du får väl tänka efter om du kan hålla den ren.

Såg en tjej på bussen för ett litet tag sedan och hon hade en jättefin vit vinterjacka, men om jag hade en sådan skulle jag knappt våga sätta mig på bussen, än mindre röra mig längs trafikerade vägar med snöslask....

• Lotlas
    imsel skrev 2008-12-02 19:02:40 följande:
    Jag bor ju i Kiruna, och här är knappt slask på våren ens. Det är bara kall snö-vinter. Barn har jag inte..förrän i april. Det är svårt det här Har så svårt att hitta jacka som passar. Köpe en nyligen, en svart, kort, men den sitter inte bra och jag gillar den inte. Hade velat ha den vita som jag rpovat, men i svart. men då blir den svindyr..eller jag tror inte ens det fanns nån annan än den kvar.
    Men då skulle jag satsa på en vit jacka!

Jag har uppenbara problem med att kladda ner mig, så ofta så får jag fläckar som inte går bort på vita kläder, men jag tycker det är ursnyggt med vitt!
Svar på tråden Ska jag köpa VIT jacka?