Inlägg från: Anonym (Worry) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Worry)

Varför utebliven MENS?

Vill vara anonym då det är känsligt för mig.
    Min fråga är alltså vad kan det finnas för orsaker till utebliven mens? Vågar inte testa. Blir det negativt vet jag inte vad jag ska göra. Är så rädd.

Skulle haft mens för en månad sedan. Testa då men negativt. Tror jag testade för tidigt för övrigt...

Någon som har erfarenhet av apotekets test preg?

• Svar på tråden Varför utebliven MENS?
  • Anonym (Worry)

Rädd för att det ska vara negativt då det antagligen är fel på mig. Rädd att vi inte kan bli gravida. Är rädd för mycket. Testade för tidigt med det och inte med morgonurin

• Anonym (Worry)

puff

• Anonym (Worry)

jag menade inte att ni skulle gissa vad det är med mig utan allmänt vad det kan vara annars...
    tack för era svar. ska samla mod till mig och testa snart. men det är jobbigt. känns inte alls som om jag är gravid. är det vanligt? det enda är att min mage har växt lite

• Anonym (Worry)

Tack för din stöttning. Nej jag menade att jag testade för tidigt och då inte ens med urin som varit i blåsan i en timme...

Jag hoppas verkligen att det blir positivt. Det behöver vi nu... Ingen som vet fler anledning till varför den är borta?

• Anonym (Worry)

Ja jag tror jag är gravid men vill veta andra orsaker.

Jag har inte prövat idag. samlar mod.

anonym...håller tummarna för dig!

• Anonym (Worry)

Tack,,, ja vi vill verkligen ha barn.

• Anonym (Worry)

Fast detta var alltså nån dag innan BIM, tror jag. och det testet gäller from den dagen man skulle haft. Har lite oregelbunden.

• Anonym (Worry)

Jag trodde jag skulle få den den 3 november... Vad tänkte du på?

• Anonym (Worry)

Tror du det?
    Jag håller tummarna för dig.

Jo, är riktigt rädd nu. Känner mig inte gravid. Vill ha barn och att det inte ska vara fel på mig.

Svar på tråden Varför utebliven MENS?