• Ruso

För alla oss som gillar LINDEX - del 6

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx
    Länk till BILDTRÅDEN
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-06 12:04
    Länk till rabattkodstråden
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-08 02:42
    Länk till nya rabattkodstråden
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m41187446.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 6
  • Hallontårta

Gaaaah! Jag vill ha sådana!!! Sa de något i Knalleland om de ska få in fler? :>

3småttingar skrev 2009-02-24 23:10:50 följande:
    jaa fel av mig,, nu när du säger det, i torsdags var vi istan och då hade dom inte fått in i stan än. Men i knalle fanns det :) Och det är dom svarta FIXbyxorna jag snackar om :)
  • WilliamNellyJamie
    ANG Kundtjänst

måste klaga rejält på kundtjänst och jag tänker ringa dem och klaga oxå jag skulle köpa dessa turkosa byxorna (ta 3 betala för 2) och jag ringde dit för att kolla vart de hade 86

men nej det finns inga i hela sthlm (detta var förra veckan) förvt säger de att de byxorna eftersom jag hade nr så de att de byxorna är från i höstas och jag säger nej de kom in nyligen herregud jag går ju på lindex i alla fall 1 eller 2 gånger i veckan

nej de är slut de kommer inga mer för det är gammla byxor och det finnv inga 86 kvar nähä ok då men tror inte dem och mycket riktigt var inna på lindex hemsida i fre och ser 86 finns och i går var jag inne på lindex och vad fanns jo stl 86

alltså är de helt konstiga på kundtjänst!!!!!!
    Vi kommer få en tjej Juni -09
  • scooby
    WilliamNellyJamie skrev 2009-02-25 07:40:40 följande:
    ANG Kundtjänst måste klaga rejält på kundtjänst och jag tänker ringa dem och klaga oxå jag skulle köpa dessa turkosa byxorna (ta 3 betala för 2) och jag ringde dit för att kolla vart de hade 86 men nej det finns inga i hela sthlm (detta var förra veckan) förvt säger de att de byxorna eftersom jag hade nr så de att de byxorna är från i höstas och jag säger nej de kom in nyligen herregud jag går ju på lindex i alla fall 1 eller 2 gånger i veckan nej de är slut de kommer inga mer för det är gammla byxor och det finnv inga 86 kvar nähä ok då men tror inte dem och mycket riktigt var inna på lindex hemsida i fre och ser 86 finns och i går var jag inne på lindex och vad fanns jo stl 86 alltså är de helt konstiga på kundtjänst!!!!!!
    Efter att ha läst en massa här i tråden verkar dom ha noll koll över huvud taget på Lindex tyvärr Nu ska man ju inte dra alla över en kam, förmodligen finns det bra personal med koll oxå  Nånstans måste det ju brista, förmodligen uppifrån - att det kanske inte finns riktigt bra rutiner, dålig info osv. Verkar fungera himla dåligt med rabattcheckar, sms osv oxå, vissa får och andra inte. Synd!
    ~~Stolt mamma till Albin och Nora ~~
  • Ruso

Undrarn...ni som har lindex och får poäng på det ni köper...
    Hur ser det ut på er sida på lindex hemsida?

Hos mig står det aktuell poängställing -5882, förra veckan så var beloppet -6000-någonting...  Poäng kvar till nästa värdecheck 0.

Jag har inte handlat med kortet på senaste tiden utan bara betalat kontant.

Hur kan man ha minuspoäng? Och hur kan poängen sjunka utan att man får bonus utbetalad?

Har försökt fråga kundtjänst, men får inga svar.

• Wilmis07
    Ruso skrev 2009-02-25 11:42:58 följande:
    Undrarn...ni som har lindex och får poäng på det ni köper... Hur ser det ut på er sida på lindex hemsida? Hos mig står det aktuell poängställing -5882, förra veckan så var beloppet -6000-någonting...  Poäng kvar till nästa värdecheck 0. Jag har inte handlat med kortet på senaste tiden utan bara betalat kontant. Hur kan man ha minuspoäng? Och hur kan poängen sjunka utan att man får bonus utbetalad? Har försökt fråga kundtjänst, men får inga svar.
    Har du retunerat något?
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Line80

Nu får vi se om detta köpet går igenom.. jag har precis beställt denna som i webshopen bara kostar 69,50:- i butik kostar den 179:- har jag sett.
    Det billiga priset har stått i flera dagar så om de nu är fel borde dem ju ändrat för länge sen kan man tycka! Hoppas nu bara att jag får den till det billiga priset den va otroligt fin i verkligheten.

http://www.lindex.com/se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111365&prodid=2413843&parentid=0&color=474881&NewView=true

Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • WilliamNellyJamie
    Line80 skrev 2009-02-25 12:45:54 följande:
    Nu får vi se om detta köpet går igenom.. jag har precis beställt denna som i webshopen bara kostar 69,50:- i butik kostar den 179:- har jag sett.Det billiga priset har stått i flera dagar så om de nu är fel borde dem ju ändrat för länge sen kan man tycka! Hoppas nu bara att jag får den till det billiga priset den va otroligt fin i verkligheten. www.lindex.com/se/Products/Product.aspx?ID=78...
    min dotter har den i röd, vit och svart och de köpte vi för 49 kr på rean kan det var därför denna är nedsatt?
  • WilliamNellyJamie

konstiga är att kundtjänst är ju samma överallt och de ska ju vet vad de pratar om men tydligen ine och jag får aldrig sms elelr erjudanden hem och jag handlar i alla fall för 800 kr i mån minst på lindex(barnkäder)

• Line80
    WilliamNellyJamie skrev 2009-02-25 13:40:14 följande:
    min dotter har den i röd, vit och svart och de köpte vi för 49 kr på rean kan det var därför denna är nedsatt?
    den är precis nyinkommen så det kan inte va samma...
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 6