• Ruso

För alla oss som gillar LINDEX - del 6

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx
    Länk till BILDTRÅDEN
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-06 12:04
    Länk till rabattkodstråden
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-08 02:42
    Länk till nya rabattkodstråden
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m41187446.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 6
  • Ruso

Någon som har sett några nya fräscha färger på t3b2 tajtsen? I min affär fanns cerise, rött och svart, men det har ju funnits länge...vill ha ljusrosa och turkost!!

• Moonis
    Ruso skrev 2009-02-27 21:08:59 följande:
    Jag är nog smått galen, men jag älskar rabatter och att "spara" pengar...Har under den senaste veckan handlat 3 gånger på LIndex samt hämtat ett pakte från webbshoppen. Och i dag kommer SMS:et om 30% rabatt. Nu kunde jag ju inte handla så mycket mera, har köpte det jag ville ha/behövde och det finns liksom en botten i plånboken eller hur man skall säga.Satt och räknade lite på köksborde, att om jag hade handlat allt för 30% så hade jag fått ca 570 kr i rabatter!!VEt ni vad jag gör? Får med en kompis och åker ca 3 mil till LIndex för att köpa allt jag redan har köpt!!!! SÅ nu sitter jag här med dubbla uppsättningar, och skall lämna tillbaka det jag köpte på de gamla kvittona (hade ju hunnit använda en del...).Visst kunde jag ha gjort återköp i affären, men det hade varit lite för pinsamt att komma med en megapåse och 4 olika kvitton för att göra återköp.... Man har ju 30 dagar på sig att lämna tillbaka, så man kanske kan göra det i varv Maken skall till Uppsala i veckan, då får han nog en påse med sig.Tokig - jaMen - jag fick 700 kronor i rabatt!!!
    Ja, gör det! Klart man vill kunna få rabatt på grejerna när man kan.
  • Cecci78
    Ruso skrev 2009-02-27 21:08:59 följande:
    Jag är nog smått galen, men jag älskar rabatter och att "spara" pengar...Har under den senaste veckan handlat 3 gånger på LIndex samt hämtat ett pakte från webbshoppen. Och i dag kommer SMS:et om 30% rabatt. Nu kunde jag ju inte handla så mycket mera, har köpte det jag ville ha/behövde och det finns liksom en botten i plånboken eller hur man skall säga.Satt och räknade lite på köksborde, att om jag hade handlat allt för 30% så hade jag fått ca 570 kr i rabatter!!VEt ni vad jag gör? Får med en kompis och åker ca 3 mil till LIndex för att köpa allt jag redan har köpt!!!! SÅ nu sitter jag här med dubbla uppsättningar, och skall lämna tillbaka det jag köpte på de gamla kvittona (hade ju hunnit använda en del...).Visst kunde jag ha gjort återköp i affären, men det hade varit lite för pinsamt att komma med en megapåse och 4 olika kvitton för att göra återköp.... Man har ju 30 dagar på sig att lämna tillbaka, så man kanske kan göra det i varv Maken skall till Uppsala i veckan, då får han nog en påse med sig.Tokig - jaMen - jag fick 700 kronor i rabatt!!!
    det är ju mycket pengar, bra gjort!
    hoppas hitta lite fint i morgon
  • charmmiss

ruso

tänk på att reavaror ärdet bara 7 dagars öppet köp

ett tips miffy bodysarna på nätet är det fel pris på upptäckte jag när jag fick hem bodyn idag, den kostar 49kr på webben men 99kr i butik.

• Smultronhjärta
    charmmiss skrev 2009-02-27 21:35:19 följande:
    ruso tänk på att reavaror ärdet bara 7 dagars öppet köp ett tips miffy bodysarna på nätet är det fel pris på upptäckte jag när jag fick hem bodyn idag, den kostar 49kr på webben men 99kr i butik.
    Men jag tror att det är 14 dagars öppet köp på reavaror som man har köpt via webben
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • charmmiss

Smultronhjärta skrev 2009-02-27 21:36:24 följande:

Men jag tror att det är 14 dagars öppet köp på reavaror som man har köpt via webben
    ja det stämmer
  • Madge
    Wilmis07 skrev 2009-02-27 16:31:25 följande:
    Xgirl83: Dom röda tightsen med vita prickar är så fina! Hur är dom i storleken? Skulle vilja ha dom till min dotter i sommar men misstänker att hon är för stor för dom.
    De var iaf stora i storleken förra året, långa ben och ganska smala i midjan (behövde inte sy i extra resår som jag fått göra i de flesta andra tights).
    Fick en tunika i storlek 80 till dottern och köpte sedan byxor i 80, men de var stooora. 74 passade bra då och passade bra länge. Tunikan var normalstor.
  • Pillis1975

Ruso: Jädra fin klänning för 19.90

• Wilmis07
    Ruso skrev 2009-02-27 21:11:19 följande:
    Någon som har sett några nya fräscha färger på t3b2 tajtsen? I min affär fanns cerise, rött och svart, men det har ju funnits länge...vill ha ljusrosa och turkost!!
    Där jag handlar finns det ljusrosa tights också,men dom har funnits ett tag är nog inte nya.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 6