Inlägg från: MikkisPikkis |Visa alla inlägg
  • MikkisPikkis

2 års kalas-

Min tjej blir två år och på lördag blir det barnkalas och på söndag familjen kalas:)

Ngt särskilt jag ska tänka på, skaffa, göra, bjuda på etc.?? Vad tycker ni...? Tips och råd....

Har själv "målat" upp vad jag ska ha och inte etc. Men roligt att se vad ni kan komma på!

• Svar på tråden 2 års kalas-
  • MikkisPikkis

Ja, smörgås tårta kör vi till de vuxna (barnen också givetvis) kaffe, saft, småkakor, tårta.

Godis påse med ngn leksak i, och varsin ballong för hemfärden.
    Frilek. SÅKLART skjunga för lillan. (Hihi,´hon kan hela ja må hon leva´helt själv och kommer bli över lycklig när alla sjunger för henne.)

Vi har kalas för familj, dagen efter...

• MikkisPikkis

Ja, smörgås tårta kör vi till de vuxna (barnen också givetvis) kaffe, saft, småkakor, tårta.

Godis påse med ngn leksak i, och varsin ballong för hemfärden.
    Frilek. SÅKLART skjunga för lillan. (Hihi,´hon kan hela ja må hon leva´helt själv och kommer bli över lycklig när alla sjunger för henne.)

Vi har kalas för familj, dagen efter...

• MikkisPikkis

Vi bjuder de närmsta vännerna och deras barn som hon brujkar träffa ofta och leka med. Blir ca 4 barn i hennes ålder. Och dom kommer härja hej vilt
    Sen deras små syskon följer ju med.också.

Nja, struntar nog i inbjudningar fast detg kanske skulle vara roligt..

Kanske satsar på det mer när barnen är större och kan läsa själva... då tycker nog kompisarna det är roligt att få en inbjudan per post

Ja, ballonger är JÄTTE viktigt men som sagt ja, inte för "hårda"...

• MikkisPikkis

Tårta är för mig jätte viktigt! Spelar ingen roll om det går åt lr ej. vi har varit och beställt tårta med hennes favvis motiv på. hon tyckte det var gööör kul...

• MikkisPikkis

hej hej...

HUR HAR NI TÄNKT ATT PYNTA?
    Ex. med ballonger i dörröppningar, sånt där "papper" som man blåser ut??

Tips?

• MikkisPikkis

Vad för slags "leksak" ska man skicka med?
    Nettiz: lillan fyllde i torsdags (igår) och kalaset är på lördag...

Svar på tråden 2 års kalas-