• strojes

Compeed munsårsplåster? Hur funkar de?

Har inte heller testat plåstren än... *nyfiken* hoppas det trillar in nått svar.

Jag brukar använda Zovirax och tycker den är bra. Men om plåstren funkar så bra som reklamen säger är det ju kanon!

• strojes
    Anonym skrev 2008-12-03 14:54:37 följande:
    skydiver : Ja, eller hur!? Men man vet ju inte..Har satt på ett plåster nu och det syns faktiskt inte. Och inte heller blåsan syns. Nu får vi se hur det verkar.
    Hur lång tid ska plåstret sitta? Hur känns det? I reklamen säger de ju det känns precis som vanligt utan blåsa, stämmer det?
  • strojes

Har en skorpa nu som minne av ett nyligt munsår Ledsen Och innan den så hade ett precis hunnit läka Skrikandes
    Men det värsta jag varit med om var för några år sedan då jag hade tre bredvid varandra halva överläppen var uppsvullen.

• strojes
    Anonym skrev 2008-12-03 15:15:04 följande:
    skydiver : Hur lång tid brukar det ta för dig, från början tills det försvinner? Och får du också en illande röd färgskiftning där blåsan/blåsorna suttit som du får dras med nån vecka sen?
    Nej, inte denna gång iaf. När skorpan föll av syntes det en liten färgsiftning men den försvann efter nån dag. Innan denna omgång så var det nått år sedan jag hade blåsor.
  • strojes

Det låter ju absolut som att plåstren är nått att prova nästa gång blåsorna dyker upp.

Svar på tråden Compeed munsårsplåster? Hur funkar de?