• Tésan

Vänner i Timrå - Sundsvall

Jag har inte en enda här i Timrå.
    Jag som person är humoristisk, gillar att umgås och hitta på saker.
    Jag pratar gärna bort några timmar om bla privata saker, känslor, sex och bla "spöken" mm mm
    Jag är väldigt öppen av mej och inte finkänslig eller "stroppig" .
    Jag gillar att festa, gå ut och ta en fika, kolla i affärer mm.
    Ja hur ska jag kunna hitta någon likasinnad? Jag har bott på här i ett år och inte kommit i kontakt med någon som har samma personkemi.

BF 16:e Mars
  • Svar på tråden Vänner i Timrå - Sundsvall
  • lillamye

ja här har det inte heller hänt mkt lite lucia firande med barna i lördags och va till mamma o pappa i går bor i fränsta.har inte heller handlat alla klapparna ska ju handla åt mamma o pappa med till våra barn,

ha en bra dag tjejer

älskar mina små prinsessor
  • delfinen80

Goddag på er!!

Min helg har varit ganska så lugn... Ungarna och jag åkte på magsjuka natten mot lördag. Men det försvann lika fort som det kom. Så söndagen var vi alla på benen igen. Tur det, för vi åker ju till sthlm på onsdag...

Hoppas ni får det trevligt på träffen idag...

♥Ta Hand om Lilla Alice åt oss Brorsan, så som du tog han om Nellie♥
  • godistroll

Hej tjejer!

Här var det nyvaket, sitter och äter frukost!
    I helgen ha vi inte gjort nå mycke alls i lördags tog vi det bara lugnt sedan i går så följde jag med gubben ut på flyget då han skulle jobba en stund sen blev det Wallander..!

Jag ska också in lite tidigare så jag kanske hinner köpa julklapp åt sambon!
    Ska bli så kul att träffas i kväll!!

Kram

• lillamye

hade gärna hängt på men gubben skall spela biljard ikväll men kanske kan hänga på er nån annan gång

älskar mina små prinsessor
  • godistroll

Therese: fy för magsjukan, tur de gick över snabbt! Ha så trevligt i Stockholm nu!

Tack för en trevlig fika ikväll!

• Jensa1973

Jag håller med Ida

Tack, det är mysigt att kunna sitta å prata lite, vädra lite med folk i samma situation (ja så långt det nu är lika..) och även med de som varit där för inte länge sedan och kan berätta om saker som dyker upp

TACK TACK!!!

BF 4 mars 2009
  • Storma

Ja tack för ett trevligt fika, det gör jag gärna om någon gång.

Fick en riktigt lång sovmorgon i morse, så skönt. Gabriel verkar ha blivit helt slut av att titta på er så länge! :)

• Jensa1973

Hehehee
    Ja Ida vad säger man?
    Vi måtte ju få barn som sover om nätterna eftersom det var samma sak med lilla Madeleine förra gången, som fick en hel natts sömn eller hur det var!!!

hihihihhhiiii

BF 4 mars 2009
  • godistroll

Haha, ja eller så tröttar vi ut andras barn men kanske inte lyckas lika bra med våra egna! Eller så är vi så hemska att de blir helt slut av att hålla koll på oss..! *s*

Svar på tråden Vänner i Timrå - Sundsvall