• Tésan

Vänner i Timrå - Sundsvall

Jag har inte en enda här i Timrå.
    Jag som person är humoristisk, gillar att umgås och hitta på saker.
    Jag pratar gärna bort några timmar om bla privata saker, känslor, sex och bla "spöken" mm mm
    Jag är väldigt öppen av mej och inte finkänslig eller "stroppig" .
    Jag gillar att festa, gå ut och ta en fika, kolla i affärer mm.
    Ja hur ska jag kunna hitta någon likasinnad? Jag har bott på här i ett år och inte kommit i kontakt med någon som har samma personkemi.

BF 16:e Mars
  • Svar på tråden Vänner i Timrå - Sundsvall
  • lillamye
    godistroll skrev 2008-12-16 14:42:14 följande:
    Gud att det ska vara så mycket papper att fixa för bäbisen! Har nu bokat tid på familjerätten för att skriva faderskapsintyg och för gemensam vårdnad. Känns skönt att ha det gjort innan lillan anländer..!Sen det här med föräldrapennings planerandet! Papper hip och papper dit! Ohuuga blir alldeles snurrig i huvudet!
    fick ni boka tid sj?vi fick lapp hemskickad med tid att befinna oss på kommunhuset , där skulle sambon skriva på att det va han som var pappan inför 2 vittnen
    älskar mina små prinsessor
  • godistroll

Okey, ne jag ringde dit för ja känner att ja vill få det bortgjort innan bebisen kommer.. Annars blir man väl kallad sedan??

• Storma

Ja man blir kallad, men det kan vara skönt att få det gjort innan bebisen kommer. OM det skulle hända en något så blir inte sambon atomatiskt vårdnadstagare om han inte står som pappa.

• godistroll

Precis, vill ta de säkra före de osäkra. Sen känns det skönt att ha det klart!

• Jensa1973
    Storma skrev 2008-12-16 17:48:19 följande:
    Ja man blir kallad, men det kan vara skönt att få det gjort innan bebisen kommer. OM det skulle hända en något så blir inte sambon atomatiskt vårdnadstagare om han inte står som pappa.
      SMART
      Vart gör man det? Vill också!!   /Jenny
    BF 4 mars 2009
  • godistroll

På familjerätten! Bara att ringa dit ock boka tid..

• Storma

På socialkontoret, ring kommunväxeln så blir du kopplad. Vi gjorde aldrig det men det var dit vi blev kallade.

• godistroll

Hehe, nu vet du då iallafall!! Hihi...

Har varit på försäkringskassan igen på möte med handläggare så nu fattar jag hur det funkar! Nu känner man sig ju rent smart!

• lillamye
    godistroll skrev 2008-12-17 13:57:17 följande:
    Hehe, nu vet du då iallafall!! Hihi...Har varit på försäkringskassan igen på möte med handläggare så nu fattar jag hur det funkar! Nu känner man sig ju rent smart!
    hehe va bra
    älskar mina små prinsessor
Svar på tråden Vänner i Timrå - Sundsvall