• Nattsaga

Jag är så svullen i halsen, svårt att andas!!!!!!

Tycker du ska uppsöka läkare igen och de dem kolla dig ordentligt ,du kan va allergisk mot något också? Du har inte haft problem med astma tidigare? Nej, kräv en ny undersökning tycker jag, så ska du inte behöva ha det! Hoppas du mår bättre snart!

• Nattsaga

Ja sök läkare redan idag tycker jag, man ska inte gå runt och ha svårt at få luft ju. Och du, rök inte när du har de här besävren, de förvärrar dem mycket!

• Nattsaga

LÅter som allerig eller astma liknande symtom. Nej jag är inte läkare men har själv allergi och astma-allergi nu på sommaren annars kan de va psykologiskt, kan börjat med att du känt att de känns svullet och sen har du tänkt på det hela tiden och då kan det vara så att man spänner halsmusklerna och då känns det som man har svårt att andas....nej jag vet inte, bäst du söker läkare

• Nattsaga

Tja ja fick såvrt att andas helt enkelt att få luft ordentligt när pollenallergin är so mvärst, så jag har astmaspray nu som jag tar vid behov och det hjälper bra. Sen har jag även panikångest som är psykiskt och den sätter sig i halsen på mig rätt ofta och då får jag också svårt att få ner luft för jag spänner halsmusklerna så pass eller bröstmusklerna, detta går ju dock om.

• Nattsaga

bigmacoco...får jag fråga dig bara, vad var det du hade? Var det allergi eller?

• Nattsaga

kornelia...ja du, det KAN ju vara PÅ som kommit tillbaka, man blir aldrig riktigt av med den men man kan må bra i långa perioder. Men för att lugna ner dig själv be dem kolla upp dig igen, var själv nere på vårdcentralen förra veckan för ja hade samma symtom som dig, de till o med kollade sänkan på mig men de va ingenting..bara vanlig förskylning.

Svar på tråden Jag är så svullen i halsen, svårt att andas!!!!!!