• kornelia

Jag är så svullen i halsen, svårt att andas!!!!!!

Hej, nån som kan hjälpa mig med detta? Jag har i en veckas tid känt mej svullen i halsen, har svårt att svälja, känns som jag ska kräkas oxå...Men gör det inte...

(Är röakare) Blir jättesvårt att sndas precis efter rökning. På ÖRON; Näsa halsmottagningen trodde de jag hade en förkylning på G pga svullna lymfkörtlar (?) sa han lymf?? Hon kollade i halsen när hon sa detta...

Jag får lite panikkänslor för et känns som jag kan svullna igen i halsen....

Nån som har nån aning...??? tacksam för svar

• Svar på tråden Jag är så svullen i halsen, svårt att andas!!!!!!
  • kornelia

Nattsaga nej aldrig haft atsmaproblem...Men detta känns jätteläskigt Får nog uppsöka läkare igen, men känns så jobbbigt då jag redan har en neurologisk sjukdom som jag är på sjukhus för minst 1 gång/vecka....

Tack för ditt svar :-d

• kornelia

Pinkie mm...jag vet MEN jag har nyss börjat igen Höll upp då jag var gravid, men min sjukdom (värk) gör det så jobbigt att ciggen blir min tröst

• kornelia

Nattsaga har du haft nåt liknande lr är du läkare?? Inte ironisk...!

Samtidigt tycker jag öron, näsa halsläkaren borde sett om det var på G att bli nåt "farligt" hon sa ju bara förkylning...MEN det känns inte så, har inte halsont lr nåt...Bara svullet o "täppt" i halsen...(man brukar skriva täppt i näsan men jag känner mej täppt i halsen...)

• kornelia

Shit allergi...mot vad?? har hund....åh, va trist!!!!!!!!!!! Hoppas inte det är mot vovven, då ddööööör jag

Mm..får nog ta mej till läkaren, så trött på det bara Har rökt i 7 år...inte kan det va nåt allvarligt pga rökningen *livrädd*

KRAM TILL ER ALLA SOM SVARAR! :-P

• kornelia

Nattsaga ok..hur känns dina symptom?? Jag känner som jag får anstränga mig lite för o få ner luft....Förstår du? Som luftvägarna är igentäppta

När fick du dina besvär?? Mina ögon rinner inte eller så, bara halsen som känns svullen...

Har INGET ont i den dock!

KRAM

• kornelia

nattsaga har oxå haft panikångest...hm..kanske är det som spökar nu igen...fick anfall häromdagen i bilen...sa till sambon att ringa ambulans om jag skulle falla ihop (dödsångest) usch!

varför är man sånhär Jag villvara vanlig, inte ha ont nte sjuk bara en vanlig jädra Svensson

• kornelia

Whippet monday hmm...hur lång tid tod det från svullnaden till febern kom, har ingen feber iaf

Urk, så trött på att va sjuk

Svar på tråden Jag är så svullen i halsen, svårt att andas!!!!!!