Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråd nr 16

Lille Mammsen skrev 2008-12-18 23:33:20 följande:
    vad det svar från honom? Kanske missförstod??Ia 70 skrev 2008-12-18 22:22:56 följande:
    helooooo babe ;) saaaaaknar dej ju
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-12-18 23:40:42 följande:
    hjäääärtat...va har du vaaaarit...KRAAAAM
    hääääär men fy fullt upp med renovering julstök o annat jag du veeeeeet :) ser att ni tjafsar härinne lite Flört please uppdatera mej vem sålde billiga vagnar?var när hur???
  • Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-12-18 23:48:52 följande:
    nänä...blanda inte in mig!!
    hahaha skraj eller???? nähä jag lääääser tillbaka
  • Emmsan
    straw2008 skrev 2008-12-18 22:44:50 följande:
    Svensk avundsjuka verkar sticka absolut mest, urk detta blev en till början rolig affär med en jävligt sur eftersmak. Undra om alla hade fått samma kritik eller om jag som stått utanför affären i nästan 3h ska ta det personligt?
    hahaha tycker du har gjort ett BRA KÖP !!!!! grattis grattis  man ska inte bry sej så mycket om vad andra säger o tycker.. herregud skulle man göra det så skulle du ju fått stanna hemma för att LÅTA ngn annan få en vagn!! hade jag själv varit där hade jag köpt hela hans lager o sålt dyrare sen
  • Emmsan
    Emmsan skrev 2008-12-18 23:59:28 följande:
    hahaha tycker du har gjort ett BRA KÖP !!!!! grattis grattis  man ska inte bry sej så mycket om vad andra säger o tycker.. herregud skulle man göra det så skulle du ju fått stanna hemma för att LÅTA ngn annan få en vagn!! hade jag själv varit där hade jag köpt hela hans lager o sålt dyrare sen
    hmm vilken egoist jag är... hihi
  • Emmsan
    imaj skrev 2008-12-19 00:03:56 följande:
    Man måste ju ofta vara det i den här världen ... Ingen som bryr sig om en annars  haha!
    såå sant såå sant kramizzzzzz
  • Emmsan

smyger in o ser hur ni har det saknar er massor men buggan har vilat ett tag i snö o slask

• Emmsan
    panzermensch skrev 2009-01-13 22:41:08 följande:
    *svimmar*
    mår lite illa Penga mun
  • Emmsan
    panzermensch skrev 2009-01-13 22:45:01 följande:
    Ok ska trycka ok på ordern så håll med att detta är super: Sand bas, brun canvastop och brunåkpåse
    hmm njaaaa...... skooojar bara det blir fiiint
  • Emmsan
    panzermensch skrev 2009-01-13 22:48:06 följande:
    Dumma Nån som beställt från 1klass? Är de snabba? De hade rätt hemma
    nu var det ju ett tag sedan jag va inne men ska du beställa hel vagn eller bara klädsel??? för hel vagn e väl fortfarande billigast på babytrader???
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16