Inlägg från: Emmsan |Visa alla inlägg
  • Emmsan

Bugaboo tråd nr 16

Lille Mammsen skrev 2009-01-20 12:59:32 följande:
    däck/hjul + topset (dock kan suffletten va slappare=sys in + cam sufflettbågar måste anv.)åkpåse,muggh.,parasoll passar ju självklart! Gecko har en egen SILVER sommar sufflett!! Missat något?
    näää tack :)
  • Emmsan

ok hör här ny bas + varukorg 1320 kr.. såp vad ger man för en begagnad men i bra skick????

• Emmsan
    Emmsan skrev 2009-01-20 14:33:47 följande:
    ok hör här ny bas + varukorg 1320 kr.. såp vad ger man för en begagnad men i bra skick????
    både bas + varukorg alltså :)
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-20 14:35:59 följande:
    Kom precis hem klarade bara halvvägs sedan hade frostingen smält varför kom du inte och mötte mig på halva vägen??? *snyfftar*
    min favvobutik hahaha du är såå söt funkar det har jag iiinget emot dem lycka till :) vaaaa åt du upp alla själv dååååååFörvånad
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-20 14:40:54 följande:
    vad e de för färg? är de alla 3 basdelarna?
    RÖÖÖÖÖD bara sittdel o varukorg
  • Emmsan
    imaj skrev 2009-01-20 14:44:08 följande:
    Vet någon förresten vem Simple Me var? Hon skulle fixa fram en skötväska till mig, men nu är hon ju borta...
    kidz
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-20 14:44:59 följande:
    haha okej ska maila dom och kolla kom ju på att jag nog glömde beställa vinterhjulen oxå :-/
    de skickar allt med schenker
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-20 14:50:24 följande:
    kommer de till dörren då eller kommer de till posten??
    nej med ett brev sen kan du hämta på eftermiddagen på schenker ombud.. neejinte hittat än en tjej som fuuuunderar på o sälja hmm undrar om jag ska ge henne katvigen nääääää
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-20 14:51:40 följande:
    *längtar efter min vagn med brun bas och sand top* synd att ingen hade vagnen hemma! är ju tyvärr liiiiite långt att åka upp till kidz och hämta den *otålig*
    den är hos dej på torsdag fick jag veta nu ;)
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-20 15:06:14 följande:
    vad skulle jag göra utan dig?? men två dagar med BT?? :/
    hahahaha
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-20 15:09:00 följande:
    skoja bara ica utanför min lägenhet var ju ombud ju! då blev de inte så krongligt!
    gaaalna kvinna
  • Emmsan
    Noas mamma skrev 2009-01-20 15:24:04 följande:
    joo men de e ju därför de e lite mer av en utmaning att ta sig hem till henne
    hahaha du ärsåååå vääälkommen * gömmer min suflett i städskåpet*
  • Emmsan
    mamma2003 skrev 2009-01-20 15:36:14 följande:
    *tar paus från fjant- och fnittertråden, fd Bugaboo-tråden*
    ???
  • Emmsan
    mamma2003 skrev 2009-01-20 15:36:14 följande:
    *tar paus från fjant- och fnittertråden, fd Bugaboo-tråden*
    här inne umgås vi INTE vi pratar BARA bugaboo ska vi lägga till det i TS eller vad menar du???
  • Emmsan
    mamma2003 skrev 2009-01-20 15:57:02 följande:
    Det är ungefär så jag menar ja, fast utan stora bokstäver. Att lägga till den formuleringen i TS låter en smula krystat, det framgår nämligen vilken karaktär tråden har utifrån i vilken kategori den ligger. Många gånger har den av moderatorer flyttats till medlemsgrupper just pga träffas-på-fika-prat vilket gör det svårt för folk "utifrån" att hitta tråden, och följaktligen är det svårt att vara dem behjälpliga (som väl ändå får anses vara den primära meningen).Som sagt, tar en paus och hoppas att jag hittar hit igen . Kul att ni har kul är det i alla fall även om jag är tråkig och tycker att stället passar mindre bra .
    tycker det är trist att du går iallafall...
  • Emmsan

men herregud dte är är ju skitlöjligt!!!  jag har en cam o tycker det ÄR kul häriine träffar jag människor som har samma glädje av sin vagn  men vi får inte ha kul MED varandra för att vi ska hjälpa andra utifrån!!! är vi en "hjälp"/"fakta" tråd??? trodde vi hade en tråd för att umgås???

• Emmsan

ngn som vet vad en frog kostade när de såldes i sverige?

• Emmsan
    gaaaaahhhhhh drog upp min vagn för trappen o chassit GLIDER Gråter men dock bara uppåt?? är det det som är standard felet eller ska det glida både upp o ner???
  • Emmsan
    panzermensch skrev 2009-02-16 19:32:20 följande:
    Grattis.. du får inte DRA din vagn Läs instruktionerna *reta*(mitt gled bara uppåt ej ner)
    schhh
  • Emmsan

nää nu blir jag ledsen reklamerade mitt chassi för det gled på den sidan bromsen sitter .. får hem mitt nya idag o test drar lite (inte jättehårt) o då glider det nya men på andra sidan?? ni som har buggor glider era handtag liiite om ni tar i lite grann ??? eller är det fel på mitt nya oxå?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16