-
alltså när man har nån stående på brädan.TheSunset skrev 2009-02-20 15:54:36 följande:hur blir det med skötväskan om man har ståbräda?? -
polisanmälan e bara jobbigt....vill ju inte göra nått sånt.Lille Mammsen skrev 2009-02-20 16:03:37 följande:Förstår dig men "tänk om" hon faktiskt har skickat den då....inge kul att bli plis anm. om man faktiskt är ärlig! Tänkte på mig själv då jag skickade nya stövlar till en köpare...om posten slarvar alt. det tar extra tid för detta PKT att komma fram o hon polis anm. mig!! Förstår du va jag menar....ring posten o hör vad dom o du kan göra ang. detta dvs hur lång tid det kan ta för dom att att "ta hand om ett pkt" för utdelning till den som skall ha den!
Jag vill bara ha en ståbräda eller pengarna tillbax så jag kan köpa en ny.
Måste ha en ståbräda..har ingen lust att betala 700 kr för ingenting.
Hon kanske har skickat men hit till Lerum där jag bor har det inte kommit nått.
Har vart runt och frågat om det finns nått i mitt namn. -
Posten kan inte göra nånting eftersom det inte finns nånting att gå efter...eftersom hon skickade det som vanligt brev och inte kunde lägga nån 10a extra så hon fick ett nr som man kan söka...Lille Mammsen skrev 2009-02-20 16:03:37 följande:Förstår dig men "tänk om" hon faktiskt har skickat den då....inge kul att bli plis anm. om man faktiskt är ärlig! Tänkte på mig själv då jag skickade nya stövlar till en köpare...om posten slarvar alt. det tar extra tid för detta PKT att komma fram o hon polis anm. mig!! Förstår du va jag menar....ring posten o hör vad dom o du kan göra ang. detta dvs hur lång tid det kan ta för dom att att "ta hand om ett pkt" för utdelning till den som skall ha den!
Har vart på utlämmningsstället och postkontoret här idag... -
jag fick svar på en timme tror jag...peachegirl skrev 2009-02-20 16:10:23 följande:Hur fort får man svar om man mailar kidzshopen om en fråga?? -
Tjejen jag köpte brädan av hörde nu av sig och sa att en anställd på deras postkontor hade slavat och klantat sig med en massa post men att det skulle komma på måndag... Hon sa att paketet blev skickat i onsdags därifrån...
Men hon lämna in det i lördags...jaja bara det kommer fram på måndag så....Håller mina tummar nu..
En fråga....Hur lång tid tar det ca innan man får hem en vara som man köpt via nätet... 2-3 dagar?
-
Idag fick jag mitt top set...canvas blå....snyggd en va..

-
här har du allas om säljer dom.. http://easywalker.nl/zwe/dealers.asp?land=Zweden&Submit2=Vieweilenna78 skrev 2009-02-24 08:33:54 följande:Easy walkern har ju egentligen allt det där jag vill ha... Kan nog bli en titt på en sådan. Vill ju helst provköra innan..;.-)
Gå ner lite på sidan bara.. -
Jag mailade med dom för någon vecka sen...då sa dom har vi varan hemma skickar vi den direkt...villemina skrev 2009-02-25 13:42:47 följande:Om man beställer en vagn som finns på lager hos Kidzshop.se, hur lång tid tar det innan man får den? Någon som köpt vagn av dem...?
Så det skulle gå fort... -
Grå bas e snyggt...det har jag och mörkblå topset....sen har jag blå canvas topset oxå...JennnyT skrev 2009-02-27 09:47:30 följande:Jag har provat runt lite och jag gillar den grå basen absolut bäst!!! Harmonierar så snyggt till alla gråa och svarta detaljer :) Bra att ha en bas man gillar så kan man ju byta topp när man känner för det. Själv tycker jag det är jättesnyggt med svart canvassufflett, men då måste man ju ha ngn poppig färg _också_. Gillar suffletter i canvas, men sittdelen blir ju mycket mysigare med fleecen! Synd att inte delarna säljs lösa (annat än beg då) Hade varit kuuuuul!
-
Twoo Board Seat Bugaboo nån som vet om den finns nån annanstans än familjetorget...???
OCh hur ligger en bebis på 3 mån i sittdelen...min son e skit sur för att ligga i liggdelen redan...
-
Har ståbräda till min 2åring... funkar kanon...har bugaboos egna...JohannaL skrev 2009-02-27 13:17:40 följande:tänkte bara kolla också, nån s har ståbräda och kan intyga att det funkar bra? -
på backaplan eller storken....bulankulan skrev 2009-02-27 14:30:37 följande:Hej hopp!Jag behöver en sufflett till min Bee och frågan är vart i Göteborg jag kan hitta en återförsäljare??!!Ska upp dit i helgen till barn mässan :) Så då tänkte jag passa på ..Någon som känner till det och helst ska det inte vara för krångligt att hitta dit ;)
Storken ligger inne i stan och backplan lite utanför. -
Va på barnmässan här i gbg idag... Köpte mig en ju-ju-be skötväska... (Between) DripDrops hette den...
(kolla på www.mylittlestar.se )
Tyckte den va så jäkla snygg...så matchade den inte alls min vagn...buhuu..va ledsen jag blev.
Va fan kan ju inte ha en väska som inte passar ju....
-
-
nä jag ska inte ha...skulle bara kolla om detr va billigt...