Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

dinana skrev 2009-02-10 08:57:33 följande:
    Här kan man inte leva utan bumpern... =) Orkar aldrig spänna fast dottern och hon hatar att sitta i sele så då är bumpern guld värd. Har faktiskt aldrig tagit av den och kört utan. Men tror jag skulle sakna den enormt mycket i sådana fall.
    Jag spänner heller inte fast dottern....hon klättrar i och ur själv och sitter i halvliggande läget. Konstigt men hon gillar att sitta så. Så jag använder varken bumbern eller selen. När hon vill kliva ur säger hon bara "stanna" och glider ur.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    Mudd skrev 2009-02-10 13:31:46 följande:
    Halloj!Är det någon som vet måtten på Bugaboos åkpåse? Tycker att den börjar bli lite liten för min son på ca 83 cm...Vi tog bort bumpern redan på liggvagnen (var i vägen när man skulle ta i och ur bebis) och har inte använt den sedan dess. Hade typ glömt bort att jag har en..
    Vet inte annat än att den är ju exakt lika lång som vagnen. Dottern är 2 år och sitter just nu i sin åkpåse då hon sover ute i vagnen. Hon har inga problem att få plats. Nästa vinter är hon dock för stor att åka i den. Så den räcker nog tills hon är 2,5 och sedan är den för liten.  Vi anväder inte heller bumpern då hon klättrar i och ur själv.
  • Stargirl
    Mudd skrev 2009-02-10 14:05:39 följande:
    Skumgummit på mitt handtag har börjat gå sönder lite. Är det någon som vet något bra sätt att laga det på?
    Man kan köpa ett "reparations kit" så man klipper bort skumgummit och sätter på ett nytt med ett blixtlås. maila till [email protected] och hör hur man ska göra.
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-02-10 16:17:12 följande:
    Va kan man ta för en sprillans ny Ärt-Grön Gecko klädsel? (sufflett+sitts+varukorg) Ingen annons...Nyfiken bara!
    www.kidzshop.se tror jag är den enda som har sånt hemma eller tar hem snabbt.
  • Stargirl
    Malemme skrev 2009-02-10 21:27:13 följande:
    Jag har köpt en bugga från 06, enligt en dam på 1klass (säljer Bugaboo mm) Så kan man inte byta ut luftdäcken till den nya. För 06ornas chassit är inte det samma som 07ans. Vad säger ni?
    Jodå. Man kan byta till de nya hjulen på ett gammalt chassi. Gäller även på Gecko och Frog.
  • Stargirl
    Pärlor åt svin skrev 2009-02-11 08:56:46 följande:
    Stargirl skrev 2009-02-11 08:52:09 följande: Hej Kan jag få kika in till dig?
    Done.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-02-11 09:07:37 följande:
    Haha, kör hon ett gympapass i vasgnen?
    Ja hon älskar att leka i sin Bee. Hon bäddar åt sig och sina nallar och dockor och myser.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-02-11 09:18:58 följande:
    Nä va gulligt!  När jag hade been så använde jag den nästan uteslutande inomhus, som glassängarna på bb ungefär att köra runt i hemma Hade lite problem bara med sonen som ska bygga av allt han kommer åt och tog gärna been till sin lastvagn, han tyckte han kunde få denn som lekvagn
    Vi använder våran när vi ska till olika centrum eller till stan. Cam har hon på dagis varje dag. Nur är hon hemma sjuk dock...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16