Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråd nr 16

Kan vi inte fylla bildtråden med alla bilder man har på olika färg kombinationer. Lägg dem gärna i samma inlägg så man ser lite vad folk haft för olika färger (om ni har bilder på dem) vore kul att se. Jag börjar, kanske ngn vill hänga på....

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl
    3småttingar skrev 2009-02-17 00:01:15 följande:
    Nån här inne som köpt en cam från kidzshoppen och är nöjda med det? :) Kanske till och med nån som vet om dom har rosa canvas toppar inne?
    Maila o fråga. De är duktiga på att ha saker hemma.
  • Stargirl
    07melwin skrev 2009-02-17 12:28:22 följande:
    Hej!! Har nu bestämmt mig för att köpa en Bee ( som storebror ska ha )vägrar han sitta i den har jag även fyndat ett babynest på tradera som bebisen får ha i Been. Nu undrar jag hur Bugaboos ståbräda är, är det den som funkar bäst eller?? Den passar väl både till Cam och Bee?? Är den lätt att ta bort när storebror inte ska stå på den eller är det bökigt?? Eller rekommenderar ni något annat märke på ståbräda?
    Nej den passar inte Bee. Så ni får köpa en Kiddyboard eller buggyboard eller vad de nu heter *s*
  • Stargirl
    bennysson skrev 2009-02-17 12:37:40 följande:
    Stargirl skrev 2009-02-16 16:08:00 följande: nej precis det är inget "problem" men man vill ju inte att det ska vara "fel" på den ;)jag väntar nog och ser.. men som sagt, var m est nyfiken på hur MYCKEt det glider för dem som det "glider" på..
    Jag tror det är lite olika. Bugaboo är generellt mycket generösa med sina reklamationer. Ett annat mörke skulle bara säga "live with it". Jag skulle avvakta lite och se om det förvärras. Du har trots allt 2 års garanti så du har råd att vänta och se.
  • Stargirl
    Nenel skrev 2009-02-17 14:02:57 följande:
    Styret på min cameleon har fastnat! (07-chassi)Vagnen går inte att fälla ihop och styret kan ej alls dras över vagnen, det har helt fastnat på ena sidan =( Detta är akut då vi snart ska flyga och om vi inte kan fälla vagnen kan vi ju inte ta med den... Nån som varit med om liknande? Vi har testat att smörja men det blev inte bättre. Nån som har n åt tips? Har använt vagnen i 8½ månad och det har aldrig varit nåt problem hittills.
    Nej har aldrig hört. Konstigt. Kan du gå tillbaka till din åf och få ett lånechassi tills vidare?
  • Stargirl
    olm skrev 2009-02-17 19:10:24 följande:
    Någon som vet vart man kan köpa nytt klädsel till gecko??? i stockholm.. och kan man använda camelions klädsel el är jag ute och cyklar?????
    Kolla på www.kidzshop.se de brukar ha lite sånt hemma och är pigga på att beställa hem om de inte har.
  • Stargirl
    TheSunset skrev 2009-02-18 10:23:34 följande:
    jag har beställt gecko klädsel därifrån..skulle ta 1 mån.
    Aaaah. Då hade de inte dem hemma. Men vissa butiker orkar inte ens beställa sånt.
  • Stargirl
    Aprap skrev 2009-02-18 13:45:29 följande:
    en liten fråga...går varukorgen att ta bort?? och hur?? nu är d så mycke snö så den tar i och blir blöt.
    Ja den sitter ju bara med kardborreband. Jätte lätt.
  • Stargirl
    Unbornchild skrev 2009-02-18 17:34:52 följande:
    modestyclara skrev 2009-02-18 17:32:49 följande: ok..fy jag velar.Känns säkrare med en ny.Har nån av er köpt en begagnad utan att ha fått några problem?Tack för svaren iaf =)
    Köp nytt men gör det innan sista feb. Första mars stiger priset med 10%.
    Lycka till. Vi har haft snapfästen i över 1 år utan problem.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16