Inlägg från: daniels baby |Visa alla inlägg
  • daniels baby

Bugaboo tråd nr 16

har allt i bilen=)ska komma ihåg å fota imorrn!man behöver ju inte ens ta bort sittdelen när bilbarnstolen ska på.super smidigt!

• daniels baby

tyvärr vi kör utan bas!ångrar mig lite att vi inte köpte den oxå(beställde allt från tyskland)
    ja det finns adaptrar till cam oxå. hade den innan!

madebyinferno skrev 2009-01-03 00:08:41 följande:
    Låter ju super, har du basen till stolen också?? Måste ha en stol med bas för vi har såååå korta bälten i bilarna - skitbilar Visst finns det fästen så man kan fästa den stolen på cameleon också??
  • daniels baby

ee såå nöjd! fyndade en helt ny rosa bee suflett idag=) å la in min lodger i lila å rosa så nu har jag en riktig flickvagn hehehe.
    om nån vill se så finns den snart i mitt galleri..
    den kanske får mig att glömma min sålda cam ett tag hahhahaa.. min man håller på att slita avsig håret när jag pratar vagnar hemma!! nån annan som har samma problem???=)

• daniels baby

hörrni behöver lite hjälp....handlar inte dock om bugga men ändå. köpte en klädsel till min uj från en här på FL innan jul... å ingen klädsel har dykt upp än!betalade 125 kr i frakt för att få kolli nr å allt men fick inget. å nu svarar personen inte när jag skriver till den!!
    nån som har tips på hur jag ska gå till väga?

• daniels baby

åå jag hoppas verkligen att ni har rätt!!! å nej jag som såååå naiv tänkte inte på att dubbelkolla allt..=(..
    jag får hålla tummarna på att den kommer imorrn...

• daniels baby

super fin!! nu jäklar ska jag oxå sy en=) har skjutit upp det för länge=)
    Noas mamma skrev 2009-01-05 17:59:51 följande:

Tack, va lättare än va de va att sy till camen tycler jag jag skissade av sufletten på vagnen direkt på tyget, men skulle rekomendera att testa på ett billigt tyg (eller ett trasigt lakan kanske) innan man testar om man ska göra på ett dyrare tyg. sen får man helt enkelt kolla hur sufletten e sydd och försöka efterlikna men hör av dig när du ska sy så kan du få en längre förklaring
  • daniels baby

vad tror ni: ska jag be syrran köpa med sig en bugga från usa när hon åker i april eller ska man fortsätta leta efter en super billig begagnad?... är ju inte i ett stor behov av den men saknar camen så...
    e det ens värt att köpa med tanke på dollarn?? å vet någon vikken affär som är bäst? hon kommer bo mitt i smeten typ.(manhattan)

• daniels baby

panzermensch skrev 2009-01-05 19:30:56 följande:

hellre köpa i sverige så man slipper strula med klädslarna
    just ja..tänkte inte på dom! tack!
    kanske ska satsa på tillbehör då istället=)
  • daniels baby

nån som e kunnig på ebay? funderar på att fynda en bugga eller delar från någon ebay sida....tyskland,england eller usa..
    hur får man hem allt? å fraktar dom ens till andra länder.. hittar ingen bra info.

• daniels baby

Riskiflickan skrev 2009-01-06 15:20:31 följande:

daniels baby skrev 2009-01-06 15:10:54 följande:
    Jag köpte min frog från Holland, fast genom tyska ebay, 2000 spänn inkl frakt, bilstolsadapter å åkpåse... men de hade uppe ganska många buggor då så alla gick inte upp så mkt i pris :D men det gäller att kolla så de fraktar till Sverige, det brukar stå längst upp i infot vart de fraktar nånstans, å är du reggad på ebay å det står att du bor i Sverige, så brukar det gå att utläsa redan i listan om de fraktar till Sverige.
    ok va bra!tack för hjälpen.
    handlade du den nyligen?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16