Bugaboo tråd nr 16
har allt i bilen=)ska komma ihåg å fota imorrn!man behöver ju inte ens ta bort sittdelen när bilbarnstolen ska på.super smidigt!
har allt i bilen=)ska komma ihåg å fota imorrn!man behöver ju inte ens ta bort sittdelen när bilbarnstolen ska på.super smidigt!
tyvärr vi kör utan bas!ångrar mig lite att vi inte köpte den oxå(beställde allt från tyskland)
ja det finns adaptrar till cam oxå. hade den innan!
ee såå nöjd! fyndade en helt ny rosa bee suflett idag=) å la in min lodger i lila å rosa så nu har jag en riktig flickvagn hehehe.
om nån vill se så finns den snart i mitt galleri..
den kanske får mig att glömma min sålda cam ett tag hahhahaa.. min man håller på att slita avsig håret när jag pratar vagnar hemma!! nån annan som har samma problem???=)
hörrni behöver lite hjälp....handlar inte dock om bugga men ändå. köpte en klädsel till min uj från en här på FL innan jul... å ingen klädsel har dykt upp än!betalade 125 kr i frakt för att få kolli nr å allt men fick inget. å nu svarar personen inte när jag skriver till den!!
nån som har tips på hur jag ska gå till väga?
åå jag hoppas verkligen att ni har rätt!!! å nej jag som såååå naiv tänkte inte på att dubbelkolla allt..=(..
jag får hålla tummarna på att den kommer imorrn...
super fin!! nu jäklar ska jag oxå sy en=) har skjutit upp det för länge=)
Noas mamma skrev 2009-01-05 17:59:51 följande:
vad tror ni: ska jag be syrran köpa med sig en bugga från usa när hon åker i april eller ska man fortsätta leta efter en super billig begagnad?... är ju inte i ett stor behov av den men saknar camen så...
e det ens värt att köpa med tanke på dollarn?? å vet någon vikken affär som är bäst? hon kommer bo mitt i smeten typ.(manhattan)
panzermensch skrev 2009-01-05 19:30:56 följande:
nån som e kunnig på ebay? funderar på att fynda en bugga eller delar från någon ebay sida....tyskland,england eller usa..
hur får man hem allt? å fraktar dom ens till andra länder.. hittar ingen bra info.
Riskiflickan skrev 2009-01-06 15:20:31 följande: