Inlägg från: daniels baby |Visa alla inlägg
  • daniels baby
    Lille Mammsen skrev 2009-01-12 12:27:55 följande:
    mmm jag bygger ju en egen bugga nu.... å ska åka till sälen om ett par veckor... kanske inte va så bra att jag sålde UJn=)
  • daniels baby

Ia 70 skrev 2009-01-12 13:22:11 följande:

I sälen var vi Lindvallen, men vi hade en fyrhjuling med oss. Såg några med Buggor endel med vinterhjul endel med swirwel o det verkade gå bra med både. Det var iof ingen nederbörd under den veckan så underlaget var ju bra. De flesta hade dock UJ eller fyrhjulingar.
    mmm tänkte på det efter jag sålt min hahaha.
    men det får bli buggan med vinterhjul.. ska nog inte va så mkt ute ändå med min 5 mån. läste att det skulle bli iskallt där-...
  • daniels baby

åååååååååååå jag e såå arg!!! verkar ju ha blivit blåst av en person här på FL gällande en UJ klädsel, å nu har jag hittat flera som råkat ut för henne!!
    jag har krävt mina pengar tillbaka å hotat med polisanmälan men inget svar från henne ändå! å hon e online!!
    hur funkar folk egentligen???

• daniels baby

panzermensch skrev 2009-01-12 17:24:55 följande:

Bara polisanmäla, fy fan!
    a ska fan göra det!! men det lär ju inte gå undan med att få tillbaka pengarna då...
    har lust att skriva nånstans att alla här ska passa sig för henne. men då blir man väl själv borttagen....
  • daniels baby

panzermensch skrev 2009-01-12 17:24:55 följande:

Bara polisanmäla, fy fan!
    nu fick jag svar från henne där hon tycker att jag terrar henne typ. så klart jag gör det!!!!
    blää!
  • daniels baby

förlåt ska inte komma med min negativa energi i härliga bugga tråden!!=)
    nu har jag fått skriva av mig i allafall!!!

• daniels baby
    Lille Mammsen skrev 2009-01-12 17:50:59 följande:
    nu skriver hon att hon har FL som startsida så hon e online jämt typ och att hon visst får mina medd å att hon sätter in mina pengar nån gång under dagen imorrn,
    vikken nonchalant person asså!!
    mina horn vääääääxeeeer...
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16