• Noiis

Bugaboo tråd nr 16

Underbara mirakel skrev 2009-02-14 20:40:39 följande:

Hej alla godingar! Öppnade just en ny tråd där jag undrar vad det är för rek maxvikt i en Bugaboo Frog (eller Cam)? Någon av er experter här som kanske kan hjälpa mig?? Tack på förhand!
    17 kg
  • Noiis

Noas mamma skrev 2009-02-14 20:44:57 följande:

Underbara mirakel skrev 2009-02-14 20:40:39 följande:
    17 kg
    eller?? nu blev jag plötsligt osäker
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-02-14 20:46:28 följande:
    hahaha jag dubbel kollade nu och joo jag va tvär säker först men sen slog de mig att jag kanske inte alls hade koll men de e 17 kg som e max vikten enligt bugaboos rekomendationer!
    ska genast kolla bloggen
  • Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-02-14 20:46:28 följande:
    hahaha jag dubbel kollade nu och joo jag va tvär säker först men sen slog de mig att jag kanske inte alls hade koll men de e 17 kg som e max vikten enligt bugaboos rekomendationer!
    ska genast kolla bloggen
  • Noiis

Nenel skrev 2009-02-17 14:02:57 följande:

Styret på min cameleon har fastnat! (07-chassi) Vagnen går inte att fälla ihop och styret kan ej alls dras över vagnen, det har helt fastnat på ena sidan =( Detta är akut då vi snart ska flyga och om vi inte kan fälla vagnen kan vi ju inte ta med den... Nån som varit med om liknande? Vi har testat att smörja men det blev inte bättre. Nån som har n åt tips? Har använt vagnen i 8½ månad och det har aldrig varit nåt problem hittills.
    På bonti kom de in en tjej med samma problem när jag va där och bråka om min bee dom tog ner de till verkstan och den va fixad innom 10 min så jag skulle nog ta mig till en återförsäljare och se va dom kan göra
  • Noiis

TheSunset skrev 2009-02-19 09:11:26 följande:

Ska jag sälja geckon och den svarta klädsel jag har beställt tillsammans... Eller ska jag sälja dom för sig?*klädseln väntar jag ju på...**ingen annons bara undrar*
    Jag skulle nog försöka skicka tillbaka klädelen och be om pengarna tillbaka. känns som att du tjänar betydligt mer på att lämna igen den. annars skulle jag nog sälja dom tillsammans. man får ju tyvärr inte så där överdrivet bra för en gecko men med en extra klädsel så blir den ju mer attraktiv. men i första han skulle jag försöka ångra köpet
  • Noiis

TheSunset skrev 2009-02-19 09:26:21 följande:

Tror du man kan göra det??
    ja klart att man har rätten att ångra sig, har du köpt på nätet? eller beställt i butik?
  • Noiis

TheSunset skrev 2009-02-19 09:37:08 följande:

via nätet....
    minns inte exakt men du har då absolut rätten att skicka tillbaka varan, minns dock inte innom vilken tid, men du har ju inte fått varan än så de ska inte vara nån fara. man får tom. skicka tillbaka varor köpa på rea. nåt med att man först ska kunna få se varan innan man bestämmer sig.
  • Noiis

föresten, du ska inte beställa camen av samma nät butik? isåfall kan du ju be dom dra av de på priset på camen

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16