• Noiis

Bugaboo tråd nr 16

alltså de här med att skicka saker på posten, jag och en tjej skulle byta sufletter med varandra här på familjeliv. Vi skickade samma dag, jag fick den från henne efter 4 dagar och min kom till henne först efter 2 veckor!! Posten erkände dock att dom hade missat att få med sig en bur med paket från utlämningsstället. men endå! va inte speciellt kul att vara "säljare" då. tjejen han till och med buda hem en ny från tradera som kom till henne dagen efter att min nådde fram till henne.
    så PMs tips att gå till polisen är jag glad över att den tjejen inte fick som tips i bland blir det tyvärr fel och krongel med posten!
    Men be henne ringa inlämningsstället så att dom kan kolla om dom vet att de har blivit nåt galet eller om fler har hört av sig och saknar paket som skickats samma dag.

• Noiis
    TheSunset skrev 2009-02-20 12:45:13 följande:
    men hon skickade paketet i lördags... hur länge ska en avi ligga där?Det e fredag idag..en evcka typ sen hon skickade det..nu fick jag mail från henne där hon skriver att jag lurar henne.... och att man inte får nå kvitto för hon postade det som vanlig post inte som paket....
    här måste man be om kvitto om man skickar som vanlig post. dock så får man bara kvitto på portot!
  • Noiis

hur gör du med adaptern? sätter du fast adaptern i babyskyddet innan du sätter den på vagnen? vet att endel sätter adaptern på vagnen först och sedan får problem att få på babyskyddet. annars vet jag inte

• Noiis

Ja alltså den åkpåsen som jag fick med till min första bugaboovagn var av en "gammal" modell tydligen, för den hade inte dom öppningshålen som behövdes till usa vagnen (blev ett jäkla tjaffs om de när jag sålde den till en som hade en usa vagn, hon hade inte ens frågat innan) har dock ingen koll på årgång! men risken är förmodligen totalt obefintlig att råka få en sådan om man köper en ny i butik!

• Noiis

frågar här med, fick hem nytt chassi i dag som har blåa fläckar på sig typ bläck kanske.... provade att gnugga bort med diskmedel men hjälpte inte.. nån med snart tips på att få bort de?

• Noiis

mamma tn, jag kör på maclaren, jag tycker att den fungerar riktigt bra även offroad. självklart inte ultimal! och de skumpar ju en del, men den fungerar!

• Noiis

lilla jag89, jag tycker att vagnen funkat kalas bra, sen är det ju inte såååå lång stund man har snö iallafall inte här i sthlm. men om man kan ha användning av snöhjulen vid andra tillfällern, som jag tex som kommer ha sonen och buggan ute i skärgården i sommar där man inte ens vet vad asfalt är så tror och hoppas jag att vinterhjulen är värda sina pengar. men jag avvaktar tills efter vintern och hoppas på att fynda beg. för just nu tycker jag inte att jag är i behov av dom. förutom när jag går igenomparken när det är isgata och spårigt i isen. då fastnar hjulen hela tiden men det är bara dom få korta stunderna som jag önskar mig snöhjul!

• Noiis

hannah74, testat och pappa testade med nåt dom använder på jobbet som ska ta bort alla sånna fläckar... händer nada! men tack för tipsen

suri, testade våtservetter först av allt. jag är lite som han pappan i mitt stora feta grekiska bröllop som tror att allt löser sig med fönsterputs, men jag använder våtservetter brukar ju funka på allt men inte på detta

fy attans vad tråkigt att ha fläckar på chassit. vågar ju inte heller försöka för mycket, känns som att chassit kommer frätas upp snart

• Noiis
    m med tre stjärnor skrev 2009-03-04 09:12:42 följande:
    får jag sms då när en är här eller?Bor inte så jättelångt från ödeshög;)Att man kan bli så otålig. Bebisen ligger ju i tryggt förvar imagen än på ett tag.Men det kunde ju vara roligt att fira sin sjuåriga mammadag med en barnvagn. Tycker det är alldeles för lite uppmärksamhet på mamman när barnet fyller år!
    Jag får mail när mina saker kommer från kidz skickas som sagt med schenker och tog för mig 2 dagar. men ¨maila dom och be om kollinummer så kan du gå in på schenkers hemsida och söka på vart den är. sen så skulle jag ringa närmaste ombud och fråga om vagnen har kommit. jag hämtade ut mitt chassi i går kl 10, men fick inte mailet från schenker förens 15.30 så det går inte så fort innan man får avierna heller så gå bort eller ring till närmasta ombud med lite tur så ligger den kanske där redan
  • Noiis

oooh då ska jag kolla in dom! annars får du jätte gärna lägga in en bild på grön suflett och åkpåse om du har bild på det! tack!

Nu ligger min "smurf" bee i det skades bildtråd så nu kan ni se hur den ser ut oxå så kanske ni kan komma på va de e oxå

• Noiis
    Lille Mammsen skrev 2009-03-04 10:33:20 följande:
    Smurf?? Bee? Va har du hittat på nu?
    hahaha nää inte riktigt, fick ett nytt chassi igår som va blått asg. kolla i de skadades bildtråd
  • Noiis
    modestyclara skrev 2009-03-04 11:04:27 följande:
    *kommer in med andan i halsen efter att ha varit på panduro*Har jag missat nåt?
    asg
    Bellbox skrev 2009-03-04 11:02:42 följande:
    Men det kanske är det senaste Slår vad om att en del city-mammor skulle dra till Panduro direkt & inhandla färg och skvätta på lite
    Ja men herre gud det är kanske ett limited edt, chassi jag fått visst är jag liiiite cool??
    Lille Mammsen skrev 2009-03-04 11:03:53 följande:
    Men hjälp...va ju inge smååå fläckar precis....näpp,skulle ha skickat bilder till Bugaboo o frågat om dom bruckar skicka chassin me läckar/färg som inte går bort! Typ vad dom tycker du ska försöka med för någo "mirakel" medel?
    Kidzshop skulle maila bilderna vidare till dom och fråga vad jag ska få för komp
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16