• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Isanna
    Kajsan skrev 2009-01-14 22:08:22 följande:
    Min dotter på 3 år har precis klippt av sig halva håret, hon hade korkskruvar ner till midjan.HADE.Nu har hon inte det längre. *Gråter*Nu är jag sur på henne och hon ska SOVA!!!
    Näe vad trist! Gråter
  • Nikas

Min dotter på 3 år har precis klippt av sig halva håret, hon hade korkskruvar ner till midjan.HADE.Nu har hon inte det längre. *Gråter*Nu är jag sur på henne och hon ska SOVA!!!
    Fy fasen vad jobbigt.... :S I feel for you.

Kan jag också bli insläppt i ditt galleri? Pliz? :)
  • Emmsan
    nä du skooooooojar Förvånad
  • Sogu

SoFo89 skrev 2009-01-14 22:09:55 följande:

Jag har bild på brunbas och offwhite top, fast med liggdelen då
    Jaa vad snyggt!! Och likaså brunt/rosa... och sand/offwhite... synd att jag inte har liggdel i sandfärgat.. har baara sittdel och varukorg i sand... och snart måste jag nog efterlysa en brun bas... Har fått sambon lite intresserad över alla färgval på buggan med nu.. hihi...

Och just det, det var ju du som hade den skitsnygga skötväskan ja, har nog varit inne hos dig innan... Är du nöjd med skötväskan??
  • loveliva
    Ohhh nooooooo Hemlis
    Underbara älskade barn
  • Kajsan

Fast eftersom hon har så lockigt hår så går det nog att rätta till det, det är nog bara bra att få en genomklippning hos frisören *intalar mig*
    Nu är halva håret typ lång page, hon har tagit fram och tittat när hon klippt.
    Det kunde verkligen vart värre
    Men detta har alltid vart min stora fasa *ytlig*Generad

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • numberone
    Nikas skrev 2009-01-14 22:17:13 följande:
    www.blocket.se/vi/19834657.htm?ca=11_swow, undra varför de säljer så ny vagn...OBS INTE MIN ANNONS!!
    Hmmm låter ju konstigt när det är såå billigt dessutom för allt!
    Ellen 080618
  • Riala

straw2008 skrev 2009-01-14 22:11:57 följande:

Idag när jag handlade mina tillbehör till BB så fick jag gamla priserna, de hade inte höjt än enligt hon i kassan. (var väl någon igår som handlat mugghållar till nya priset där)
    [/citat]
    straw2008 skrev 2009-01-14 22:16:16 följande:
    [citat]
    på Bonti alltså!
    Nej, det var inte på Bonti jag köpte. Där har de tydligen fortfarande 220priset. Jag köpte i lokal liten babybutik här på hörnet hemma. Och jag lät bli att gå dit idag, jag behåller den ändå, men håller mig nog borta från butiken i fortsättningen. Jag har hört mer skumsaker om stället nu när jag hört mig för. Trist.

(jag har nog aldrig skrivit såhär många inlägg här på kort tid, hehe, kanske snart dags för en pres av mig, ni verkar ju känna varandra utan o innan här?)
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16